۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

نسخه سفید شیائومی می‌میکس در CES 2017‌ معرفی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از گجت 360، اولین بار اواسط آبان ماه بود که تصاویری از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از نسخه‌ای سفید رنگ از این اسمارت‌فون در خط تولید شیائومی بود.

سرانجام در جریان نمایشگاه CES 2017 شاهد رونمایی رسمی شیائومی از نسخه سفید رنگ گوشی می میکس هستیم که اتفاقا توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

البته همه از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی اطلاع داریم: نمایشگر بدون حاشیه 6.4 اینچی با بدنه‌ای از جنس سرامیک. نسبت فوق‌العاده نمایشگر به بدنه در این گوشی باعث شده تا ابعاد می میکس مانند اسمارت‌فون‌های 5.5 اینچی بازار باشد.

پیش از این؛ شیائومی تنها نسخه مشکی رنگ این گوشی را عرضه کرده بود اما بالاخره در لاس‌وگاس آمریکا و نمایشگاه CES 2017 بود که مشخص شد این شرکت به نظرات علاقه‌مندان و طرفدارانش اهمیت می‌دهد.

این اسمارت‌فون از نظر سخت‌افزاری یک گوشی بسیار قدرت‌مند است. در زیر بدنه آن چیپ اسنپ‌دراگون 821 دیده می‌شود. رم 4 و 6 گیابایتی و فضای حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی در کنار یک باتری 4400 میلی آمپر ساعت از دیگر مشخصات است. هم‌چنین این گوشی از شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می‌کند. دوربین آن هم 16 مگاپیکسلی است.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

13860