۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

رونمایی از مادربردهای Z270 آئورس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این رویداد، معین صامتی مدیر بازاریابی و مارکتینگ گیگابایت در ایران به تشریح این ویژگی ها پرداخت و قابلیت ها و امکانات مادربردهای سری آئورس را بیان نمود، اولین ویژگی که معین صامتی به معرفی آن پرداخت ویژگی RGB Fusion بود، به گفتۀ معین صامتی این ویژگی منحصر بفرد به کاربران آئورس این امکان را می دهد که بصورت جداگانه به نور پردازی 6 ناحیۀ  مختلف مادربرد بپردازند. ایشان علاوه بر ذکر قابلیت های جدید نورپردازی مادربردهای آئورس، عنوان نموده اند که کاربران می توانند با استفاده از نرم افزار RGB Fusion  به حالتهای مختلف نور پردازی و حالتهای مختلف سفارشی سازی آن دسترسی داشته باشند. از دیگر ویژگی های RGB Fusion می توان به  استفاده از پلگسی گلاس نورانی (قابل تعویض) و استفاده از LEDهای با کیفیت اشاره کرد.

 

 

ویژگی بعدی که به آن اشاره شد، ویژگی SmartFan 5 می باشد. مادربرد های جدید گیگابایت با بهره گیری از 8 فن هدرهای ترکیبی (بسته به مدل ممکن است تعداد هدرها متفاوت باشد) قابلیت پشتیبانی از فنها و واتر پمپ ها را فراهم می کنند. این مادربردها با دارا بودن 2 فن هدر ترکیبی متفاوت (با پشتیبانی از شدت جریان بالا و مدار محافظتی) قادر به پشتیبانی از واترکولینگها و ایرکولینگ های حرفه ای هستند. همچنین این مادربردهای با پشتیبانی از 7 سنسور دمای داخلی و 2 سنسور دمای خارجی امکان کنترل سیستم تهویه را برای کاربران به خوبی فراهم می کنند. همچنین فن هدرهای ترکیبی این مادربردها قادر به شناسایی نوع کولینگ مورد استفاده نیز می باشند و می توانند با توجه به مدل کولینگ مورد استفاده اقدام به تغذیه صحیح آن نمایند.

از دیگر ویژگی های این سری که در مادربردهای پرچم دار آئورس مورد استفاده قرار گرفته است، استفاده از واتر بلاک های EK جهت خنک سازی مدار تغذیه مادربرد می باشد. ویژگی های ارائه شده بر روی مادربردهای آئورس بسیار متنوع می باشندکه در ادامه می توانید موارد مهم ذکر شده را مطالعه بفرمایید.

- استفاده از چیپست چهار هسته ای صوتی در کنار خازن های با کیفیت نیهیکان و WIMA به همراه آمپلی فایرهای صوتی.

- استفاده از چیپست های جدید با کیفیت killer 2500 در بخش شبکه.

- قابلیت USB-DAC UP 2 جهت کاهش نویز خروجی USB و تغذیۀ بهتر هدستهای VR و موس و کیبوردهای گران قیمت.

- استفاده از چیپست انحصاری Torbo-B Clock با امکان تنظیم فرکانس از 90 مگاهرتز تا 500 مگاهرتز برای فرکانس باس پردازنده.

- پشتیبانی از فرکانس 4000 مگاهرتز در حالت XMP برای حافظۀ اصلی.

- پشتیبانی از پورت USB 3.1 Type C بهمراه تکنولوژی تاندربولت 3.

 

 

همچنین در ادامه مدیر فروش محصولات آواژنگ با اعلام اینکه مادربردهای آئورس از هفتۀ آینده در بازارهای کشور در دسترس هستند. همچنین در پایان صحبت های ایشان از عوامل شبکه فروش و دیگر عوامل آواژنگ تقدیر و تشکر به عمل آمد. مادربردهای آئورس در 5 مدل به بازار کشور عرضه می شوند :

- Z270X-Gaming 9

- Z270X-Gaming 7

- Z270X-Gaming k7

- Z270X-Gaming 5

- Z270X-Gaming k5

گیگابایت در کنار تولید محصولات حرفه‌ای خود تحت نام آئورس به تولید مدل‌های متفاوتی تحت برند Gaming و Ultra Durable نیز ادامه خواهد داد. همچنین این محصولات با گارانتی آواژنگ در بازارهای کشور عرضه خواهند شد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

66796