۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

گیگابایت در نمایشگاه CES2017 متفاوت تر از همیشه ظاهر شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، کمپانی گیگابایت که یکی از کمپانی های مبتکر و پیشرو در صنعت تولید کامپیوترهای خانگی و صنعتی است با شرکت در این رویداد از محصولات جدید خود رونمایی کرد. همچنین کمپانی گیگابایت با همکاری با شرکای خود نوآوری های جدیدی را در این نمایشگاه عرضه کرده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

رونمایی و مادربردهای آئورس (سری 200)

کمپانی گیگابایت ضمن رونمایی از مادربردهای جدید خود تحت نام آئورس، اذعان نمود که از این پس حرفه ای ترین محصولات خود اعم از مادربرد و کارت های گرافیک خود را با نام آئورس عرضه خواهد کرد. گیگابایت اعلام نمود که کارتهای گرافیک جدید این کمپانی که نام آئورس را یدک می کشند به زودی به بازار عرضه خواهند شد. گیگابایت با برگزاری یک نشست خبری در هتل سزار پلاس در شهر لاس وگاس همزمان با رونمایی نسل هفتم پردازنده های اینتل از مادربردهای آئورس نیز رونمایی کرد. در این مراسم هنری کائو گفت :"ما با به اشتراک گذاری فناوری های جدید با شرکای خود به کاربران فرصت پیاده سازی ایده های نو و شکل دادن به تکنولوژی های آینده را می دهیم."

در این مراسم گیگابایت با رونمایی از دو پرچمدار این مجموعه یعنی Z270X-Gaming 9 و Z270X-Gaming 8 علاوه بر معرفی تکنولوژی های جدید مادربردهای آئورس مثل RGB Fusion و Smart Fan 5، اعلام کرد که از این پس همکاری نزدیکی با کمپانی های معروف EK و Bitspower جهت ارائه راه کارهای خنک سازی مناسب برای محصولات خود خواهد داشت. همچنین گیگابایت با ارائه سری مادربردهای آئورس به دنبال جذب گیمرها و کاربران حرفه ای می باشد که علاوه بر کارایی به دنبال شخصی سازی و سفارشی سازی سیستمهای کامپیوتری خود هستند.

 

گیگابایت و تجربه واقعیت مجازی

کمپانی گیگابایت با همکاری با شرکتها پیشرو در امر تولید محتوای واقعیت مجازی همچون AVA Direct, Brainstorm, CUK CyberPowerPC CyberTronPC, Origin PC  و... به دنبال عرضۀ تجربه ای متفاوت و تمام و کمال از واقعیت مجازی برای کاربران خود می باشد. همچنین گیگابایت با عرضه فناوری های همچون USB DAC UP 2 و تاندربولت 3 بر روی مادربردهای خود به دنبال ارائه تجربه ای بی مانند از واقعیت مجازی برای گیمرها و علاقمندان به آن است.

در ادامه می توانید به عکسهایی از گیگابایت در CES2017 را مشاهده کنید:

 

نظرات : 0

ثبت نظر

18375