۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر

نورپردازی به سبک گیگابایت در مادربردهای آئورس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، کمپانی های مختلف سخت افزاری با توجه به اهمیت این موضوع برای کاربران کامپیوترهای شخصی امکانات مختلفی را فراهم می کنند که به آنها این امکان را می دهند تا سیستم خود را مطابق با سلیقه و میل خود تزئین نمایند.

 

 

امکان نورپردازی در سیستم های کامپیوتری چند سالی است که مورد توجه کاربران و گیمرها قرار گرفته است و جزء جدایی ناپذیری از کامپیوترهای شخصی شده است. کمپانی گیگابایت نیز که به تازگی مادربردهای سری گیمینگ خود را با نام آئورس عرضه می کند، از قابلیت جدید نورپردازی خود با نام RGB Fusion رونمایی کرده است. قابلیت نورپردازی مادربردهای نسل پیش گیگابایت که با نام LEDهای فراگیر و انبوه (Ambient Surround Led) شناخته می شد در مادربردهای نسل جدید بصورت قابل توجهی ارتقاء یافته و بسیار کارآمدتر شده است. کمپانی گیگابایت با فراهم کردن قابلیت نور پردازی نواحی مختلف مادربرد(از3 تا 6 منطقه) بیش از پیش دست کاربران را در امر نور پردازی باز گذاشته است.

 

 

مادربردهای جدید آئورس با پشتیبانی از رشته های جدید RGBW، توانایی تولید نور سفید را بصورت جداگانه دارند، همچنین کاربران می توانند بدون نگرانی از ناسازگاری رشته های RGB مختلف، با جابجا کردن سیگنالهای RGB (سیگنالهای مرتبط با هر رنگ) از هر نوع رشته های نوری استفاده کنند. قابلیت های RGB Fusion به همینجا ختم نمی شود بلکه کاربران و گیمرها می توانند جلوهای نوری متفاوتی را ایجاد نمایند. هر کاربر می تواند LEDهای کارت گرافیک گیگابایت خود را با سیستم RGBFusion هماهنگ سازد. همچنین علاقمندان به نورپردازی می توانند جلوه های ویژه و پیکره بندی های خود را در قالب فایلی ذخیره کنند و آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

کمپانی گیگابایت اذعان کرده است که قابلیت RGBFusion یکی از قابلیت هایی است که گیمرها و کاربران گیگابایت در نظرسنجی این کمپانی که در سال 2015-2016 برگزار گردید، از گیگابایت درخواست کرده بودند و این کمپانی در پاسخ به درخواستهای کاربران خود فناوری RGB Fusion را در مادربردهای خود به کار گرفت.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

26368