۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۸ آذر

رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی بانیان: ایران بازاری استراتژیک برای برند میدیاست

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شهریار امیری، در مراسم معارفه نمایندگی رسمی این شرکت در ایران گفت: خلق ارزش برای مصرف کننده ایرانی ممکن نیست جز با کیفیت و وجه تمایز یک محصول کیفی به خدمات پس از فروش نیز وابسته است .

 

 

 

 

 

وی افزود: از سال 95 اقلام لوازم خانگی نیز به محصولات عرضه شده این برند افزوده شده و به دنبال آن هستیم که با گارانتی و وارانتی مناسب خیال مصرف کننده را از کیفیت مناسب کالا راحت کرده و به در او این اطمینان را ایجاد کنیم که محصول عرضه شده با بهترین کیفیت و خدمات همراه است .

 وی  در پاسخ به پرسشی مبنی بر عرضه کالاهای بی کیفیت چینی به بازار ایران ،گفت: آنطور نیست که ما بخواهیم محصولات بی‌کیفیت خود را به ایران صادر کنیم، اما برخی ایرانی‌ها به ویژه در گذشته کالاهای بی‌کیفیت را از چین  سفارش می دادند که این امر بر دیدگاه‌ مصرف کنندگان ایرانی درمورد  کالاهای چینی تاثیر گذاشته است.

 رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی بانیان با بیان اینکه  برای جلب رضایت مصرف کنندگان ایرانی محصولات مختلف خود را بین 5 تا 10 سال، خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم، تاکید کرد: سعی می کنیم که جایگاه خود را با عرضه محصولات خود به قیمت کمتر در ایران باز کنیم.

 امیری تصریح کرد : میدیا یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده کشور چین است که بخش تحقیقات و توسعه فعالی دارد و سالیانه 4 درصد از سود شرکت را صرف هزینه های تحقیقات توسعه می کنند.بالغ بر 11 درصد محصولات میدیا به آمریکای شمالی صادر می شود که با توجه به سخت گیری این کشورها در خصوص واردات با کیفیت کالا، می توان مدعی بود که میدیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.حال آنکه قوانین استاندارد ایران از بسیاری از کشورهای دنیا سخت گیرانه تر بوده و در چند ماهه گذشته به شدت و با نظارت دقیق سازمان استاندارد در حال اجراست.

 وی بیان داشت: شرکت بازرگانی بانیان نیز به موضوع کیفیت با دید بسیار دقیقی نگاه کرده و بر همین اساس همکاری با شرکت میدیا را گزینه مناسب جهت ارائه محصولات با کیفیت به بازار لوازم خانگی ایران می داند.

 براساس این گزارش بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی چینی طی مراسمی با معرفی نمایندگی رسمی در ایران به دنبال تصاحب بازار کشور از طریق قیمت شکنی و ارائه خدمات پس از فروش بلند مدت بعد از اجرای برجام است.

 الویس وانگ مدیر خاورمیانه  بزرگترین شرکت چینی صادر کننده لوازم خانگی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: به دنبال صادرات صرف کالا به ایران نیستیم بلکه همکاریهای مشترک را در این زمینه دنبال می‌کنیم.

 وی افزود: می‌دانیم که مشتریان ایران به دنبال کالاهای باکیفیت هستند و محصولات سطح بالا را مصرف می‌کنند، به همین منظور تولیدات خود را با شرایطی عرضه می‌کنیم تا رضایت آنها فراهم شود.

 


 همچنین رضا جابری، مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران  نیز در این مراسم اظهار کرد:  این شرکت به استناد آمارهای موجود بزرگترین شرکت فروش لوازم خانگی است که فروش سالانه 22 میلیارد دلار را به ثبت رسانده  و  این برند در تلاش است تا روند سازی کرده و قواعد را تغییردهد .

 جابری خاطرنشان کرد: درسال 1968 این شرکت تنها کارگاهی کوچک بود اما از سال 1380 میلیادی تولید اولین پنکه را آغاز کرد و در کمتر از 10 سال توانست سبد محصولات خود را کامل کند .

 وی  با بیان اینکه هرساله 10 درصد از درآمد این شرکت صرف تحقیق و توسعه می شود ، تصریح کرد: این شرکت چینی در گذشته برندهای مختلف اروپایی و آمریکایی را تولید می‌کرد اما اکنون بر برند خود متمرکز شده است تا بتواند این محصول را با نرخ کمتری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران  تصریح کرد: قصد ورود به تولیدات رباتیک، سیستم‌های امنیتی و خانه‌های هوشمند را نیز در آینده نزدیک داریم.

وی یادآور شد: برای جلب رضایت ایرانیان خدمات  پس از فروش برای محصولات خود را بیشتر از نظر سازمان حمایت ارائه می دهیم.

جابری در پاسخ به این سوال که این شرکت چینی قصد تولید مشترک را نیز در این دارد یا خیر گفت: در حال حاضر به غیر از کشور چین در 14 کشور کارخانه داریم که با توجه به جایگاه و بازار مناسب ایران سعی می‌شود که پانزدهمین کارخانه خارج از کشور  خود را در ایران دایر کنیم.

مدیر ارشد دفتر میدیا در ایران  در پایان تصریح کرد: در صورتی که به اطمینان لازم برای حفظ کیفیت محصولات خود با تولید در ایران برسیم، بعد از رسیدن به سطح تیراژ مورد نظر، تولید خود را در ایران شروع خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش شرکت بازرگانی «بانیان الکترونیک» که پیش از این به عنوان نماینده انحصاری کولرهای گازی میدیا در ایران شناخته شده بود،به عنوان نماینده رسمی شرکت لوازم خانگی میدیا در ایران معرفی شد.

شرکت میدیا در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده  محصولاتی نظیر تهویه مطبوع، کولرهای آبی پرتابل، کتری و پلوپز در جهان به شمار می‌رود. این شرکت با به کارگیری بالغ بر صدهزار نیروی متخصص در بیش از 200 کشور در جهان، یک شرکت بین المللی بزرگ به حساب می آید.

در حال حاضر میدیا 21 کارخانه و 260 انبار و مرکز حمل و نقل در سراسر جهان دارد و پس از 50 سال رشد و پیشرفت متوالی، از فروشی افزون بر 22 میلیارد دلار سود می برد.

نظرات : 0

ثبت نظر

46818