۱۴۰۳ دوشنبه ۱۶ مهر

راه‌اندازی خدمات سامانه همیاب24 در 8500دفتر پیشخوان سراسر کشور

به گزارش گروه دریافت خبر شبکه خبری ICTPRESS، این تفاهم نامه که در پی جلسات همفکری با حضور خسرو سلجوقی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، هاجر چنارانی نماینده کمیسیون امنیت ملی مجلس و محمد باقر الفت معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه درحضور مدیر کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت منعقد شده است، زمینه را برای کاهش هزینه ها و زمان رسیدگی برای امور مالباختگان کالاهای دیجیتال در کشور بخوبی فراهم کرده است.
در این تفاهم‌نامه ارتقاء و گسترش همکاری‌های کانون و استارتاپ همیاب 24  با رعایت قوانین و مقررات کشور از طریق ارائه خدمات الکترونیکی ،موردتوجه قرارگرفته است.
در این مراسم همچنین سامانه اطلاع رسانی و ردیابی در کارتابل دفاتر پیشخوان توسط علی فلاح حقیقی دبیر کل کانون کشوری دفاتر پیشخوان و هادی جمشیدی مدیرعامل سامانه همیاب 24 افتتاح شد.
بهروز فتح آبادی مدیر توسعه تجاری سامانه همیاب با اشاره به اینکه این سامانه در 6 ماه اخیر با کمک اصناف سراسر کشور و اپراتور مخابراتی توانسته است بیش از 23 درصد از کالاهای ثبت شده در سامانه را به مالباختگان برگرداند، این مهم را عاملی اساسی در جهت کاهش هزینه و زمان رسیدگی به این موضوع در کشور دانست.
سامانه همیاب 24 به نشانیwww.hamyab24.com نخستین، بزرگ‌ترین و تنها سامانه اطلاع‌رسانی و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و...) گمشده و سرقتی در سرتاسر کشور است. 
سامانه همیاب 24 نه تنها کامل‌ترین سیستم جستجوی کالاهای دیجیتال گمشده و سرقتی است، بلکه امکان اطلاع‌رسانی و ردیابی موبایل و تبلت سرقتی را با کمک اپراتور مخابراتی در کمترین زمان ممکن، برای‌تان فراهم می‌کند. 

نظرات : 0

ثبت نظر

92405