۱۴۰۳ دوشنبه ۱۶ مهر

آغاز فروش پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ در دبی و عربستان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این محصول یک پروژکتور جذاب است که می‌تواند هر سطحی را به یک نمایشگر لمسی تا حداکثر اندازه ۲۳ اینچ و کیفیت HD تبدیل کنید.

با آن می‌توانید هر سطحی را به یک مکان برای بازی کودکانتان تبدیل کنید و در کنار آن‌ها آرامش را تجربه کنید. سونی موبایل امروز رسما از پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ خود در آسیا پرده برداری کرد و همزمان فروش آن را در برخی از فروشگاه‌های دبی و عربستان سعودی نیز آغاز کرد.

این پروژکتور از ویژگی‌های هوشمند و پاسخگویی شامل حالت عملکرد لمسی هنری، حساسیت مجاورتی و دو بلندگوی استریو برای ارائه تجربه صوتی غنی برخوردار است.

پروژکتور هوشمند سونی اکسپریا تاچ از نظر عملکرد و فرم پیشرفته نیز می‌تواند نمایشگری به دو صورت افقی یا عمودی بسته به نیاز شما را تشکیل دهد و به لطف اتصال به وای فای، شما را به فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی مرتبط سازد تا جهت استفاده اقدام به دانلود بازی ها و اپلیکیشن های اندرویدی مورد علاقه خود کنید.

اکسپریا Touch همچنین از متریال بسیار با کیفیتی تولید شده و عمر مصرف مفید طولانی را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

این محصول هم اکنون در فروشگاه سونی در مرکز خرید Dubai Mall شهر دبی و فروشگاه Jumbo در Mall of Emirates با قیمت ۵۷۰۰ درهم معادل ۱٫۵۵۰ دلار  به فروش می‌رسد.

در ریاض، جده و دمام کشور عربستان سعودی نیز این محصول با قیمت ۵۷۹۹ ریال معادل۱٫۵۴۶ دلار قابل خریداری خواهد بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

64480