۱۴۰۳ دوشنبه ۱۶ مهر

ایسوس ZenBeam Go E1Z را معرفی کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ایسوس ZenBeam Go E1Z دارای یک درگاه USB است و از قابلیت plug-and-play برای دستگاه‌های اندروید و ویندوز پشتیبانی می‌کند.ZenBeam Go E1Z درخشانترین پروژکتور جیبی جهان می‌باشد و دارای یک باتری 6400mAh است که تا 5 ساعت می‌تواند به فعالیت بپردازد؛ این پروژکتور همچنین می‌تواند به عنوان یک پاوربانک نیز برای شارژ ابزارهای قابل حمل استفاده شود.

 


کوچک و جمع و جور، طراحی بی‌نظیر با کسب چندین جایزه معتبر 

ZenBeam Go E1Zایسوس با طراحی شیک و بی‌نظیر خود تنها 307 گرم وزن دارد و دارای ابعادی بسیار کوچک 110x83x29 میلی‌متر می‌باشد. این پروژکتور از همان الگوی Zen  پیروی می‌کند و دارای یک شاسی یکپارچه با آلیاژ آلومینیوم و کلاهک لنز با پرداخت فلزی و لبه‌های الماسی با پرداخت شن می‌باشد. ZenBeam Go E1Z به سبب طراحی بی‌نظیر جوایز زیادی را مانند iF Design، Red Dot Design و Good Design award از آن خود کرده است.

 

نمایش درخشان و زنده تصاویر در وضوح WVGA 

ZenBeam Go E1Z دارای منبع روشنایی  Eco-LED با درخشندگی 150 لومن و طول عمر 300000 ساعت می‌باشد که به کاهش هزینه‌های جانبی کمک می‌کند. این پروژکتور دارای قابلیت روشن/خاموش سریع می‌باشد و نیازی به گرم‌کردن منبع روشنایی یا سرد کردن آن ندارد. ZenBeam Go E1Z دارای 100% گستره رنگیNTSC می‌باشد و از فناوری DLP® IntelliBright نیز پشتیبانی می‌کند که به طور هوشمند روشنایی و کنتراست تصاویر را تا میزان 30% افزایش می‌دهد و در عین حال 50% از مصرف انرژی می‌کاهد.

ZenBeam Go E1Z دارای وضوح WVGA یا به عبارتی 854 x 480 پیکسل است که البته قادر به پخش ویدئوهای Full HD 1080p هم می‌باشد. لنز این پروژکتور می‌تواند تصاویر را از فاصله 15 اینچی با ابعاد 120 اینچ نمایش دهد و برای استفاده در داخل خانه و حتی بیرون خانه کاملا مناسب است. این پروژکتور دارای یک درگاه USB با قابلیت plug-and-play و با تبلت‌ها و اسمارت فون‌های اندرویدی، و رایانه‌های شخصی و نوت‌بوک‌های مبتنی بر ویندوز سازگار است.

 

 

نمایش بدون کابل، تصحیح خودکار keystone و صدایی بی‌نظیر 

ZenBeam Go E1Z ایسو دارای یک باتری داخلی قابل شارژ با ظرفیت 64000mAh می‌باشد که می‌تواند حداکثر تا 5 ساعت بدون اتصال هرگونه کابل شارژدهی کند.  این پروژکتور می‌تواند به عنوان پاوربانک برای شارژ ابزارهای همراه استفاده شود و خود نیز توسط پاوربانک‌های دیگر شارژ گردد.

قابلیت تصحیح خودکار keystone نیز خطاهای زاویه‌ای را تشخیص می‌دهد و تصاویر تحریف شده در اثر زاویه نمایش‌دهی را به طور خودکار تصحیح می‌کند بنابراین کاربران می‌توانند از نمایش عالی تصاویر در همه جا و تمام زمان‌ها لذت برند. برای صدا، این پروژکتور دارای بلندگوهای بهبود یافته SonicMaster می‌باشد که صدایی بی‌نظیر را ارائه می‌کنند.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

77481