«توسان» قابلیت پیراهن اقوام ایرانی را در مدسازی به نمایش گذاشت
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این مراسم که با حضور دکتر کاظمی دینان مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی بانک مرکزی و رئیس انجمن روابط عمومی ایران، دکتر بهنود الله وردی مشاور ارشد برندینگ و مدیریت برند، دکتر مهدی محمودی مشاور امور اشتغالزایی و تولید اتحادیه پوشاک ایران، دکتر رمضانی مشاور فراکسیون و مدیر عامل مرکز غیرانتفاعی ملل، محمدرضا پارسیان مشاور رسانه ای و دبیر فراکسیون روابط عمومی و رسانه ای مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان مد و لباس، هنرمندان، زنان کارآفرین، مدیران ارشد بازاریابی، و انجمن های دوستی برگزار شد، از جدیدترین طراحی های لباس چیا جبری با تمرکز بر لباس اقوام ایرانی رونمایی شد.
دکتر کاظمی دینان پیرامون اهمیت تولیدات داخلی و میزان تاثیر آن در رشد اقتصاد ملی ومقاومتی سخنانی بیان و در پایان بر حمایت از هنرمندان ایرانی تایید کرد.
همچنین دکتر الله وردی به بیان چکیده ای از چگونگی ساختار و شیوه پدید آمدن برند و استایل شخصی پرداختند.در ادامه دکتر رمضانی در خصوص جایگاه پوشش بسیار متنوع فرهنگ اقوام ایرانی در جذب توریست و بالا بردن میزان درآمد زایی کشور سخنانی بیان داشت.
جناب آقای دکتر مهدی محمودی مشاور امور اشتغالزایی و تولید اتحادیه پوشاک ایران به اهمیت ذائقه سازی و پوشش مناسب برای نسل جوان تاکید کرد.
سپس خاتون شهبازی مدیر مسئول موسسه چیا مد اهداف اصلی چیا مد را اشاعه فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی عنوان کرد و بردغدغه توسعه کارآفرینی و هم افزایی اشاره کرددر پایان اسلاید تهیه شده از کالکشن توسان با عنوان "زندگی یک روز زن در اجتماع" و با الهام از نقش و نگار ایرانی و پوشش چارقد که عکاسی آن توسط نوید جعفری و همکاری آیلار صمدی به نمایش در آمد.
چیا جبری در سخنان خود عنوان کرد: هنرمند وقتی اثری را خلق می کند در واقع حرف خود را با مخاطب در میان گذاشته و باید آماده شنیدن سخنان مخاطب خود باشد.
این مراسم با گفتگوی دوستانه پیرامون کالکشن توسان پایان یافت.
نظرات : 0