۱۴۰۳ دوشنبه ۱۶ مهر

Mate 10‎‏ ‏HUAWEI‏ مورد توجه رسانه های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این مدت زمان کوتاه رسانه های جهانی معتبر در حوزه ‏تکنولوژی توجه زیادی به سری جدید از گوشی های پرچم دار هواوی داشتند چراکه در این مدل ها نوآوری هایی برای اولین بار مانند ‏پردازش هوش مصنوعی به دنیای گوشی های هوشمند معرفی شدند. این رسانه ها هر یک با بررسی دقیق گوشی های ‏Mate 10‎‏ طی ‏تست های دقیق، امتیازات بالایی به گوشی های این سری دادند.

در ادامه به نمونه های کوچکی از این بررسی ها و جزئیاتی که در ‏ارتباط با سری ‏Mate 10‎‏ شرکت ‏HUAWEI‏ در رسانه ای معتبر دنیا منتشر شده اشاره می کنیم.

 

‏TECH ADVISOR‏:‏

سایت انگلیسی ‏TECH ADVISOR‏ یکی از سایت های خوش نام و معتبر مطرح در حوزه معرفی آخرین دستآوردهای حوزه ‏فناوری در اروپا و آمریکا محسوب می شود و مخاطبان زیادی دارد.

این سایت با بررسی فنی و مفصل گوشی ‏HUAWEI Mate ‎‎10 Pro‎‏ به این گوشی نشان ‏TECH ADVISOR Recommended‏ یا توصیه شده توسط ‏TECH ADVISOR‏ و امتیاز 4.5 ‏از 5 را داده است.

در بررسی این سایت طراحی نازک و بلند گوشی با مانیتور بی حاشیه ‏OLED‏ آن در کنار قدرت پردازش قدرتمند ‏پردازنده ‏Kirin 970‎‏ و ظرفیت زیاد باتری در ‏Mate 10 Pro‏ مورد تمجید قرار گرفته است.

 

 


معرفی گوشی های سری ‏Mate 10‎‏ هوآوی

 

 

 

‏TechRadar‏:

 ‏این سایت که یکی از رسانه های نام آشنا و معتبر حوزه تکنولوژی و مورد مراجعه بسیاری از علاقمندان این حوزه در سراسر ‏دنیاست، اخیراً گوشی ‏Mate 10 Pro‏ به شکل مفصلی بررسی کرده و در نهایت به این مدل امتیاز 4.5 از 5 داده است.

به گفته ‏TechRadar‏ گوشی ‏HUAWEI Mate 10 Pro‏ نه تنها چشمگیرترین محصول هوآوی در حوزه گوشی های هوشمند تا به امروز ‏بوده است، بلکه در مقایسه با رقبای خود برتری های تکنولوژیک بارزی نیز دارد.‏

TechRadar‏ در بررسی خود طراحی این ‏گوشی را که تلفیقی از شیشه سه بعدی و فلز است و از مانیتور ‏FullView‏ بدون حاشیه بهره می برد بسیار زیبا ارزیابی کرده است. ‏

همچنین این سایت کیفیت دوربین دوگانه جدید ‏Leica‏ این گوشی را که از یک لنز 20 مگاپیکسل تک رنگ و یک لنز 12 مگاپیکسل ‏RGB‏ بهره می برد را متمایز از رقبا دانسته است.

 

 

 


معرفی گوشی های سری ‏Mate 10‎‏ هوآوی

 

 

 ZDNet‏:‏

ZDNet‏ یکی از پر سابقه ترین رسانه های حوزه تکنولوژی در دنیاست، یکی از مراجع خبری اصلی در این حوزه برای علاقمندان ‏محسوب می شود. این سایت هم ضمن بررسی گوشی ‏HUAWEI Mate 10 Pro، سایر گوشی های سری ‏Mate 10‎‏ را نیز ‏معرفی کرده و در بررسی فنی خود به گوشی ‏Mate 10 Pro‏ امتیاز 9 از 10 را داده است.

به گفته ‏ZDNet‏ استاندارد ‏IP67‎‏ در ‏این گوشی که نشان از مقاوم بودن آن در مقابل آب و گرد و غبار دارد یکی از امتیازات این گوشی پرچم دار محسوب می شود. این ‏رسانه همچنین سرعت پردازنده این گوشی که از واحد اختصاصی پردازش هوش مصنوعی بهره می برد را ستوده است.

 

ظرفیت زیاد ‏باتری ‏‎4000mAh‎‏ این گوشی که با مدیریت مصرف انرژی توسط هوش مصنوعی مدت زمان بسیار زیادی می تواند این گوشی را ‏روشن نگاه دارد یکی از نقاط تمایز دهنده این گوشی با رقبا محسوب کرده است.

 

 


Mate 10‎‏ ‏HUAWEI‏ مورد توجه رسانه های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی

 

DxOMark‏:

علاوه بر بررسی های فوق امتیازی که ‏HUAWEI Mate 10 Pro‏ اخیراً از ‏DxOMark‏ در بخش کیفیت دوربین گرفته است ‏مورد توجه بسیاری از سایت های تکنولوژی در دنیا قرار دارد چراکه در تست دقیق ‏DxOMark‏ دوربین این گوشی هوآوی با کسب ‏امتیاز 97 از 100 از تمام رقبای خود در رده بندی معتبر کیفیت دوربین ‏DxOMark‏ بالاتر ایستاده است. 

 

 


معرفی گوشی های سری ‏Mate 10‎‏ هوآوی

 

 

 


نظرات : 0

ثبت نظر

62022