۱۴۰۳ یکشنبه ۱۵ مهر

غرفه‌ای درخشان با هوشمندترین وسایل خانه

‏به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این نمایشگاه به میزبانی اتحادیه لوازم خانگی و با حضور برندهای فعال در ایران به مدت چهار روز از‎ ‎تاریخ‎ ‎‏۲۵ تا ‏‏۲۸ مهرماه در محل ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از نزدیک با بروزترین ‏محصولات لوازم خانگی سامسونگ آشنا شدند.‏

 
در غرفه بزرگ سامسونگ، مجموعه‌ای از برترین محصولات این شرکت شامل ماشین‌ لباسشویی ادواش ‏‎(AddWash)‎، یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سری فودشوکیس ‏‎(FSR)‎، مایکروفرهای سری ‏SAMI‏ و ‏تلویزیون‌های ‏QLED‏ به نمایش گذاشته شدند.‏

 

ویترینی برای آشپزخانه

سامسونگ در نمایشگاه امسال مجموعه‌ای‌ کامل و متنوع از جدیدترین محصولات خود در حوزه لوازم خانگی را به ‏نمایش گذاشت.

از جمله در بخش یخچال‌ که ساید‌بای‌ساید‌های سری فودشوکیس و یخچال‌های‎ ‎بالا فریزر و ‏پایین‎ ‎فریزر این برند، گزینه‌هایی متنوع و متفاوت را پیش‌روی بازدیدکنندگان قرار می‌داد.‏

در این میان یخچال‌های ساید‌بای‌ساید فود شوکیس با طراحی کم‌نظیری که دارند توجه بسیاری از ‏مراجعه‌کنندگان را به خود جلب می‌کرد.

این سری از ساید‌بای‌سایدهای سامسونگ دارای دو درب مجزا هستند. ‏

درب جلویی آن به اسم شوکیس شناخته می‌شود. شما می‌توانید خوراکی‌های پرمصرف و مورد علاقه اعضای ‏خانواده را در قفسه‌های روی این درب بچینید.

به این ترتیب باز و بسته شدن متعدد درب بخچال در طول روز ‏برای دسترسی به این خوراکی‌ها دیگر باعث خارج شدن هوای سرد از کل فضای بخچال نمی‌شود.

در نتیجه نه ‏تنها از هدر رفتن انژری جلوگیری می‌کند بلکه باعث می‌شود خوراکی‌های داخل یخچال نیز تازه‌تر و با طراوت‌تر ‏بمانند. ‏درب دوم این یخچال‌ها نیز شیشه‌ای است.

به این ترتیب شما می‌توانید بدون آنکه آن را باز کنید ابتدا مواد ‏غذایی موجود در یخچال‌ را دیده و سپس درباره باز کردن یا نکردن درب تصمیم بگیرید.


‏ساید‌بای‌سایدهای فودشوکیس

سامسونگ از سیستم سرمایشی ‏Twin Cooling Plus‏ استفاده می‌کند. این ‏سیستم پیشرفته با خنک‌سازی جداگانه یخچال و فریزر تازگی و طراوت بیشتری به مواد غذایی می‌بخشد.‏

دیگر لباسی جا نخواهد ماندیکی دیگر از ستارگان غرفه سامسونگ ماشین‌ لباسشویی‌های ادواش بود.

در این ماشین‌های لباسشویی یک در ‏کوچک اما بسیاری کاربردی روی درب اصلی ایجاد شده است.

با استفاده از این درب دوم‌ می‌توانید لباس‌های ‏جامانده را در هر زمانی که مایل هستید به ماشین اضافه کنید. 

اضافه کردن مواد شوینده و نرم‌کننده‌ در حین ‏برنامه شستشو و همینطور افزودن لباس‌هایی که با دست شسته شده و تنها نیاز به آبکشی دارند، از دیگر مزیت‌ها ‏و کاربردهای ادواش است.‏

مدل ۱۲ کیلویی ‏H147‎‏ این ماشین‌های لباسشویی‌ به کمک قابلیت ‏Smart Connection‏ سطح جدیدی از ‏هوشمندی را به خانه‌ها آورده است.

در این قابلیت کاربران می‌توانند زمان شروع و پایان شستشو، انتخاب برنامه ‏اختصاصی شستشو و بسیاری از کارهای دیگر را از راه دور و به کمک اپلیکیشن موبایل انجام دهند.‏

 

غرفه‌ای درخشان

غرفه سامسونگ در ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی با حضور تلویزیون‌های جدید ‏QLED، تلویزیون‌‌های ‏‎ ‎Premium UHD‏ و مدل‌های ۲۰۱۷ ‏UHD‏ درخشش و روشنایی چشم‌نوازی به خود گرفته بود.

‏تلویزیون‌های جدید ‏QLED‏ سامسونگ که به تازگی در ایران رونمایی و روانه بازار شد با تجهیز به ویژگی‌هایی ‏مانند فناوری کوانتوم دات، ‏HDR 1500‎‏ و نمایش بیش از یک میلیارد رنگ، اولین تلویزیونی در بازار است که ‏حجم رنگ ۱۰۰ درصدی دارد.

همچنین ویژگی‌هایی مانند اتصال نامرئی از طریق کابل اپتیکال ۱.۸ میلی‌متری به ‏همراه قابلیت نصب دیواری بدون فاصله در این سری از تلویزیون ها باعث شده تا علاوه بر جلوه بصری فوق‌العاده ‏و کیفیت تصویر خیره‌کننده، تلویزیون‌های ‏QLED‏ محیط منزل شما را زیباتر کند.

ریموت کنترل هوشمند ‏تلویزیون‌های ‏QLED‏ امکان کنترل تمامی دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون را از طریق ریموت کنترل ‏تلویزیون فراهم می‌کند و تعریف جدیدی از طراحی و هوشمندی جعبه‌های جادویی ارائه داده‌ است.‏
همچنین سامسونگ از ساندبارهای جدید خود به نام ساندپلاس (‏Sound‏+) نیز در این نمایشگاه رونمایی کرد.

‏این ساندبار‌ها که دارای ساب ووفرهای قدرتمند درونی هستند، تنها در یک تکه ظریف و البته با کیفیت خلاصه ‏می‌شوند که می‌توانند در فضاهای کوچک، کیفیت صدایی کم نظیر را در اختیار شنونده قرار دهند.

از جمله ‏فناوری‌های جدیدی که در این دستگاه‌ها به کار رفته است می‌توان به سیستم کنترل اعوجاج صدا ‏‏(‏Distortion Canceling‏)، ارتقاء به صدای 32 بیتی (32‏Bit Upscaling‏)، کنترل هوشمند حالت ‏صدا (‏Smart Sound mode‏) و توئیتر با طیف وسیع (‏Wide Range Tweeter‏) اشاره کرد. این ‏دستگاه ها در دو سری ‏Flat‏ و ‏Curved‏ عرضه شده‌اند.‏

 


گلچین بهترین‌ها

بخش دیگری از غرفه سامسونگ به مایکروفرهای سری ‏SAMI‏ اختصاص داشت. این مایکرفروها به فناوری ‏Hot Blast ‎‏ مجهز‌ند که شیوه‌ای نوین در پخت غذا محسوب می‌شود.

‏در فناوری ‏Hot Blast‏ از روزنه‌های متعددی در محفظه‌ مایکروفر استفاده شده تا گرما به تمامی سطوح غذا ‏برسد.

این موضوع باعث شده تا علاوه بر کاهش قابل توجه زمان پخت غذا، در این مایکروفرها، غذاهایی آبدار ‏پخته شود.‏

در کنار این محصولات جاروبرقی‌های سامسونگ با مدل‌های متنوع خود شامل ‏Queen، ‏King، ‏Prince‏ و ‏Emprature‏ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفتند. صدای بسیار کم در عین قدرت مکش بالا از جمله ‏ویژگی‌های این جارو بروقی‌هاست.‏همچنین دستگاه تهویه مطبوع مدل ‏S-Inverter‏ با ویژگی‌ منحصربه‌فرد زیست محیطی خود بخش دیگری از ‏غرفه سامسونگ را تشکیل می‌داد.

دستگاه تهویه مطبوع‎ ‎مدل ‏S-Inverter‏ از گاز ‏R410A ‎‏ بهره می‌برد که ‏آسیبی به لایه اوزون وارد نمی‌کند و به عنوان محصول دوستدار لایه اوزون شناخته می‌شود. 

علاوه بر این دستگاه ‏تهویه مطبوع مدل ‏S-Inverter‏ مجهز به فیلتر سه‌گانه برای از بین بردن گردوغبار، ذرات معلق در هوا و ذرات ‏حساسیت‌زا است. ‏

در مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه عرضه لوازم خانگی، بازدید‌کنندگان بسیاری با مراجعه به غرفه سامسونگ از ‏نزدیک با جدیدترین مدل‌ها، ویژگی‌ها و آخرین قیمت محصولات لوازم خانگی سامسونگ آشنا شدند.

ششمین ‏نمایشگاه لوازم خانگی ایران روز جمعه ۲۸ مهرماه به کار خود پایان داد.‏

 


حضور سامسونگ در ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی/غرفه ای درخشان با هوشمندترین وسایل خانه

 


حضور سامسونگ در ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی/غرفه ای درخشان با هوشمندترین وسایل خانه

حضور سامسونگ در ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی/غرفه ای درخشان با هوشمندترین وسایل خانه

 


حضور سامسونگ در ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی/غرفه ای درخشان با هوشمندترین وسایل خانه

نظرات : 0

ثبت نظر

61299