۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

دکترمسعودسیرتی دبیر اولین رویداد استارتاپی ورزش "اسپورتک" شد

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مشاور مدیرعامل و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ورزش شهرداری تهران با حفظ سمت به عنوان دبیر اولین رویداد فناورانه و استارت آپی ورزش تهران با عنوان "تهران اسپورتک" شد.

 


 


حسنی درحکم‌مسعود سیرتی آورده است:

 
با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت دبیر اولین رویداد استارتاپی ورزش تهران " تهران اسپورتک" منصوب میشوید.

 امید است با توجه به گسترش فناوری های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی درکشور وتاثیر فزاینده این فناوری ها بر سبک زندگی با مشارکت شهروندان در توسعه ورزش همگانی و نیز در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا در هوشمندسازی مجموعه های ورزشی و تحقق شهر هوشمند گام برداشته و تلاش لازم را به عمل آورید.

 از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) ودرجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در خدمت به آحاد شهروندان عزیز تهرانی خواستارم.
دکترمسعودسیرتی مدرس کسب و کار و تجارت الکترونیک و شهر هوشمند در دانشگاه بوده و هم‌ اکنون عضو‌‌ کارگروه فناوری اطلاعات شهرداری تهران، عضوکمیته علمی جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عضوکمیته علمی چهارمین رویداد استارتاپی ایده ها و فرصت های قوه قضاییه‌ و در سوابق کاری ایشان معاون مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر جشنواره شکوفا شهرداری تهران، مسول خانه های فناوری اطلاعات شهر تهران، مسول فناوری اطلاعات ستاد گردشگری شهرداری تهران و مدیریت بخش های مختلف سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به چشم میخورد.

نظرات : 0

ثبت نظر

79490