۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

شمیم داروخانه زمینه ساز اشتغالزایی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شمیم سلامتی، کاظمی از ایده پردازان شمیم سلامتی گفت: بالغ بر 900 نفر در قالب  آموزش دهنده به داروخانه ها به صورت پروژه ای و در مقطع زمانی مشخص با این مجموعه در حال همکاری هستند که استمرار این همکاری به صورت دوره ای تمدید می شود.

وی افزود: هم اکنون حدود 50 نفر در حوزه مارکتینگ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی فعالیت می کنند و در قالب کادر مرکزی و اصلی نیز حدود 100 نفر مشغول به همکاری در این پروژه هستند.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به رشد و توسعه استفاده از شمیم داروخانه در سراسر کشور، پیش بینی می کنیم در آینده به ازاء هر داروخانه یک فرد صاحب شغل و درآمد شده باشد؛ این افراد می توانند خدمات و سرویس دهی مربوط به فضای مجازی داروخانه ها را انجام دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر در برخی داروخانه ها اشتغالزایی در قالب یاد شده شکل گرفته است ولی در آینده ای نه چندان دور این موضوع گسترش می یابد و سراسری می شود.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شمیم داروخانه به سمت آنلاین کردن فضای ارائه خدمات مبتنی بر دارو، OTC  و اقلام آرایشی و بهداشتی پیش رفته است، داروخانه های سراسر کشور می توانند در این فضا به صورت آنلاین حضور یافته و به مشتریان سرویس دهند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

60258