۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

مشخصات مدل جدید لامبورگینی پیش از نمایشگاه خودروی ژنو منتشر شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از دیجیتال ترندز، این خودرو نسبت به ‌مدل قبلی، علاوه بر اینکه موتور قدرتمندتری دارد، به‌ فناوری‌های جدیدتر مجهز است. این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 به‌صورت رسمی در برابر دید عموم قرار خواهد گرفت.

 

 
خودروی جدید لامبورگینی اسپایدر با چند تغییر جزئی در طراحی بیرونی همراه است؛ یکی از ویژگی‌های جالب این مدل جدید آن است که سقف آن می‌تواند در سرعت 50 کیلومتر در ساعت در عرض 17 ثانیه بالا یا پایین برود.
موتور 5.2 لیتری V10 مانند مدل Evo Coupe دارای نیرویی برابر با 640 اسب بخار است؛ این موتور با قدرت انتقال هفت سرعته، تمام چرخ‌ها را به حرکت در می‌آورد.
لامبورگینی مدعی است که سرعت این خودرو در 3.1 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این زمان نسبت به مدل کوپه آن حدود 0.2 ثانیه کمتر است. حداکثر سرعت آن 322 کیلومتر در ساعت است.

 

 
در این خودرو مجموعه‌ای از سنسورها با نام Lamborghini Piattaforma Inerziale 2.0 طراحی شده که وظیفه آن جمع‌آوری دیتا و قرار دادن این اطلاعات در اختیار سیستم‌های گوناگون خودرو از سیستم تعلیق اکتیو گرفته تا کنترل کشش است؛ همین مسأله است که مانع از برخورد و تصادف راننده می‌شود.
سیستم اینفوتینمنت Huracán Spyder Evo نسبت به مدل کوپه بروزرسانی شده است. تاچ‌اسکرین 8.4 اینچی به همراه کنترل ژست و اپل کارپلی از جمله ویژگی‌های جدید این سیستم است.

 

 
قرار است خودروی 2020 Lamborghini Huracán Evo Spyder در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 معرفی شود. قیمت این خودرو از 287 هزار و 400 دلار شروع می‌شود که حدود 26 هزار دلار گران‌تر از مدل کوپه این شرکت است.

 

گزارش: مهندس حمید نیک روش

توئیترHamidNikravesh@

نظرات : 0

ثبت نظر

77699