۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

منتشر شد: نسخه جدید iOS با اپلیکیشن متحول شده اپل تی‌وی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، فقط 7 هفته پس از انتشار iOS 12.2 اپل iOS 12.3 را منتشر کرد؛ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بروزرسانی این بار به یک نسخه کاملا جدید شده از اپلیکیشن تلویزیون اپل مربوط می‌شود.

 

 

 

 
این اقدام اپل درست پیش از شروع به کار سرویس پخش Apple TV+ انجام می‌شود؛ از طریق این اپلیکیشن جدید که ظاهری کاملا متفاوت پیدا کرده است، کاربران می‌توانند با استفاده از کانال‌های اپل تی‌وی، مشترک شبکه‌های تلویزیونی مختلف شوند و تمام برنامه‌های مورد علاقه خود را در یک مکان مشاهده کنند.
به‌عنوان مثال، اگر دوست دارید سریال «بازی تاج و تخت» را ببینید کافی است از طریق اپلیکیشن TV اشتراک HBO را تهیه کنید و سپس قسمت‌های مختلف این سریال محبوب را مشاهده کنید؛ حتی می‌توان از طریق اشتراک تهیه شده، فیلم‌ها و سریال‌های دلخواه را دانلود و سپس به‌صورت آفلاین تماشا کرد.
این اپلیکیشن جدید شده دارای بخش‌های گوناگون برای سریال‌ها، فیلم‌ها، مسابقات ورزشی و برنامه‌های مخصوص کودکان است؛ در نوار زیرین Watch Now، کتابخانه و گزینه‌های جستجو دیده می‌شود.
علاوه بر این، اپلیکیشن جدید اپل بر اساس تاریخچه تماشای شما و اولویت هایی که دارید به‌ شما برنامه پیشنهاد می‌دهد؛ در کنار اینها، اپلیکیشن تلویزیون اپل نیز بروزرسانی شده است.
به غیر از موارد فوق، iOS 12.3 و macOS 10.14.5 پشتیبانی از ایرپلی 2 (Air Play 2) را بسط داده تا شما بتوانید عکس‌ها، فیلم‌ها و تعداد زیادی از برنامه‌های مربوط به تلویزیون‌های هوشمند را اجرا کنید.
یکی از اقدامات جالب اپل ارائه اپلیکیشن Apple TV است که روی مدل‌های اخیر سامسونگ در دسترس قرار دارد.

 

گزارش: مهندس حمید نیک روش

توئیترHamidNikravesh@

نظرات : 0

ثبت نظر

12410