۱۴۰۳ دوشنبه ۰۹ مهر

اپلیکیشن بومی «بازیکده» عرضه شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت آراتل هوشمند آفتاب، ارس پیریایی از توسعه دهندگان اپلیکیشن بازیکده درباره این محصول گفت: بازیکده یک هاب سرگرمی است که زیرساخت آن بازی بوده و کاربران می توانند از طریق آن با دوستان خود به رقابت در قالب این بازی ها بپردازند و شامل دو قسمت است؛ یکی بازی دنباله داری که به واسطه آن کاربران، چالشی 6 ماهه را در آن دنبال می کنند و در نهایت یک نفر به عنوان برنده نهایی این بازی انتخاب می شود که جایزه ای نیز به او اعطا خواهد شد.
وی افزود: قسمت بعدی، آرکید نام دارد که در قالب اپلیکیشن مستقل به تازگی عرضه شده و متشکل از چند بازی زیر مجموعه است؛ کاربران با عضویت در آن، می توانند در تعامل با دوستان خود در فضای مجازی، بازی های منتخب را انجام دهند.
وی هدف از راه اندازی این اپلیکیشن را توسعه و تقویت مهارت های ذهنی در فضای مجازی، افزایش سرعت عمل و تصمیم گیری و انتخاب در مدت زمان کوتاه عنوان کرد و اظهار داشت: فاکتورهایی از قبیل دقت، هوش بصری، قدرت محاسبه و سرعت عمل، در الگوریتم این بازی ها در نظر گرفته شده است که امکان رقابت هوشی معنادار را برای کاربران فراهم می کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نسخه اولیه این محصول ارائه شده است، تصریح کرد: این محصول در گوشی های هوشمند و در حال حاضر برای سیستم اندروید از طریق گوگل پلی، چارخونه و لینک دانلود مستقیم www.bazikade.net در دسترس است و برای کاربرانی با رده سنی 15 تا 35 سال از جمله دانش آموزان و دانشجویان درنظر گرفته شده است؛ هرچند همه افراد در رده های سنی مختلف می توانند از آن استفاده کنند.
وی در ادامه بیان کرد: کاربران بعد از دانلود برنامه، وارد صفحه اصلی شده و با زدن دکمه چالش، وارد بازی اصلی می شوند؛ البته با وارد کردن OTP، تعرفه روزانه ای از اپراتور مرتبط برای کاربران تعریف می شود.
پیریایی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکده ظرفیت 30 بازی را داراست؛ بازی هایی که دو کاربر آنلاین در آن ها با هم رقابت می کنند یا حتی می توانند تشکیل لیگ دهند و پیش بینی می شود در تابستان سالجاری، 100 هزار نفر عضو بازیکده شوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

50312