۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهریور

دومین نمایشگاه شهر هوشمند برگزار می شود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی برگزاری این رویداد، در پی برگزاری موفق دوره اول نمایشگاه، دومین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ دی ماه 1398 در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران با حمایت نهاد ریاست جمهوری (مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت)، وزارت کشور(مرکز توسعه دولت الکترونیک ، فناوری اطلاعات و آمار)، وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

 

 

 

 

این نمایشگاه بزرگترین رویداد حوزه شهر هوشمند در کشور است که در مساحت 21000 متر مربع برگزار خواهد شد و پیش بینی می‌شود بالغ بر 400 شرکت از حوزه‌های مرتبط در شهر هوشمند در این رویداد مشارکت كنند.

این نمایشگاه با محورهای حمل و نقل هوشمند، محیط زیست هوشمند، تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، ساختمان‌‌های هوشمند، امنیت در شهرهای هوشمند، دولت هوشمند، سلامت، آموزش و ورزش، موضوعات مستقل و انرژی و اقتصاد هوشمند برگزار می شود.

هدف از برگزاری اين نمایشگاه، توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود كيفيت زندگی شهری، استفاده از تجربيات موفق ديگر كشورها و آشنایی فعالان حوزه فاوای كشور با آخرين دستاوردهای حوزه شهر هوشمند اعلام شده است.

از جمله نكات ويژه اين نمايشگاه برگزاری استارتاپ ويكند شهری سه روزه در طی برگزاری نمايشگاه شهر هوشمند و معرفی برگزيدگان در روز اختتاميه است.

همچنين در اين نمايشگاه ضمن برگزاري كارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی سعي مي‌شود تا آموزش‌های كاربردي در خصوص شهر هوشمند ارايه شود؛ محورهاي اصلي پنل‌هاي تخصصي نمايشگاه شهر هوشمند شامل استقرار عدالت اجتماعی در شهر هوشمند، نقش استارتاپ‌های ورزش و سلامت در توسعه شهر هوشمند، توسعه اکوسیستمی استارتاپی و خدمات شهروندی در بستر شهر هوشمند، ايجاد مراکز شتابدهنده شهری، اقتصاد نوآورانه در شهر هوشمند و نقش کارآفرینی محلات تهران در توسعه اقتصاد دیجیتال است.

باتوجه به اینکه فرآيند ثبت نام نمایشگاه از اول مرداد ماه شروع شده، متقاضيان برای حضور در این رویداد می توانند با شماره‌های 22893242 و 22893244 تماس حاصل کرده یا به آدرس اینترنتی www.iransmartcity.com مراجعه كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

96969