«کشف بازارهای پنهان» جذب مشتریان وفادار
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این رویداد توسط «مرکز توسعه فراگیرسازی باغچه»، پانزدهم دی ماه جاری با هدف افزایش آگاهی صاحبان کسبوکار از ضرورت طراحی فراگیر و نقش افراد دارای معلولیت و سالمند در توسعه بازار و تقویت برند، برگزار میشود.
این همایش در قالب برپایی 2 کارگاه و 3 سخنرانی طراحی شده است؛ امید هاشمی روزنامهنگار و کنشگر در حوزه ترویج طراحی دسترسیپذیر و فناوریهای ویژه نابینایان، وحید نصرتی ﻃﺮاح و ﺗﻮﺳﻌﻪ دﻫﻨﺪه ﻣﺤﺼﻮل و ﮐﺴﺐوﮐﺎر، مانوئل اوهانجانیانس مربی و مشاور ایجاد و توسعه استارتاپها و کسبوکارها از سخنرانان این همایش هستند.
وحید حجهفروش همبنیانگذار «باغچه» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور در بوتکمپ را به چه کسانی پیشنهاد میکند، گفت: ما حضور در «باغچه» را به کسانی توصیه میکنیم که دغدغه حل مسائل اجتماعی را دارند و با مدلهای خیریه به نتیجه نرسیدهاند.
همینطور کسانیکه در حال حاضر محصول یا خدمتی تولید کرده و به دنبال گسترش بازار هدفشان هستند، یا شرکتهایی که به دنبال زمینههای جدید و موثرتری برای صرف بودجههای مسئولیت اجتماعیشان هستند، میتوانند از فرصت حضور در «باغچه» استفاده کنند.
در عین حال، ایدهپردازان خلّاقی که مترصد جذب فرصتها و چالشهای جدید هستند تا با شناسایی نیازها، دست به ابداع بزنند، میتوانند با حضور در «باغچه» از امتیاز ویژه برخورد نزدیک با گروههای هدف استفاده کنند.
لازم به ذکر است، مجموعه «باغچه» در 2 دی ماه، همایشی با عنوان «سالمندان و ظرفیتهای سرمایهگذاری و کسبوکار» را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار کرده بود، که در آن به بررسی چالشهای پیشروی کارآفرینی اجتماعی در این حوزه پرداخته شد.
رویداد «بازارهای پنهان، مشتریان وفادار» روز یکشنبه 15 دی ماه از ساعت 16 الی 19 در مرکز نوآوری ایرانزمین برگزار میشود.
علاقمندان برای ثبتنام و حضور در این رویداد میتوانند به سایت ایوند مراجعه کنند.
نظرات : 0