پنج شاهین «جشنوارۀ تبلیغات ایران» بر شانۀ ایرانسل نشست
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایرانسل، عصر یکشنبه 5 مرداد ماه 1399، پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران»، با حضور بزرگان عرصۀ تبلیغات، از جمله دکتر محمود دهقان و احمد حسینی آرام و نیز مدیران ارشد دولتی و فعالان روابط عمومی و تبلیغات سازمانها و شرکتها برگزار شد و ایرانسل پنج نشان شاهین این جشنواره، از جمله رتبه نخست و نشان «شاهین طلایی» در سه بخش مسئولیت اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و پوستر تبلیغاتی و نیز شاهین نقرهای بخش تیزر تلویزیونی و شاهین برنزی بخش آگهی رادیویی را دریافت کرد.
در این مراسم که با توجه به لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد، ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، شاهین طلایی بخش ویژۀ «مسئولیت اجتماعی شرکتی» را به همراه شرکت ایران خودرو از آن خود کرد. در این بخش، رتبههای دوم و سوم، به ترتیب به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، تعلق گرفت.
ایرانسل، همچنین در بخش تبلیغات دیجیتال-ویدئوی تبلیغاتی (به خاطر ویدیوی یلدا) و طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی-پوستر (کمپین گیگ میباره) نیز موفق به دریافت رتبۀ نخست جشنواره و نشان شاهین طلایی شد.
ایرانسل علاوه بر این، در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-تیزر تلویزیونی، رتبۀ دوم (نشان شاهین نقرهای) و در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-آنونس (آگهی رادیویی) نیز رتبۀ سوم (نشان شاهین برنزی) را از آن خود کرد.
پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران»، با هدف معرفی و تقدیر از فعالان برتر عرصۀ تبلیغات، به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد.
نظرات : 0