۱۴۰۳ جمعه ۰۶ مهر

اهدای ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ جلدکتاب توسط بنیاد قلم‌چی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی بنیاد قلم‌چی، همزمان با پنجمین روز هفته وقف، نگاهی به اهدای کتب کمک آموزشی توسط بنیاد علمی آموزشی قلم چی طی ۱۵ سال گذشته در روستاها و شهرهای ایران داریم.

اهدای بیش از ۱۰ میلیون جلد کتاب به دانش آموزان بورسیه، مدارس، معلمان و دبیران، کتابخانه‌های دانشگاهی و عمومی و مراکز علمی و فرهنگی با هدف توسعه دانش، آموزش و فرهنگ کتابخوانی، طی ۱۵ سال گذشته انجام شده که در این مدت زمینه بهره‌مندی میلیون‌ها دانش آموز از این منابع آموزشی را فراهم آورده است.

این در حالی است که در سالجاری نیز هم‌زمان با شرایط اجتماعی پیش آمده در حوزه سلامت، بنیاد قلم‌چی در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی، در قالب ۶ پروژه مستقل، بالغ بر ۵۷ هزار جلد کتب کمک آموزشی به دانش‌آموزان سراسر کشور شامل بورسیه‌ها، دانش آموزان مستعد استان‌های لرستان و هرمزگان و انجمن حامی، کتابخانه‌های کمیته امداد و کوی‌های سازمانی ارتش اهدا کرده است.

بنیاد علمی آموزشی قلم چی در ۱۵ شهریور سال ۱۳۸۴ بر گسترش دانش و آموزش وقف‌عام شد؛ به امید آن که هیچ دانش آموز باانگیزه و سخت‌کوشی به دلیل مشکل مالی از درس‌خواندن و پیشرفت بازنماند.

نظرات : 0

ثبت نظر

99910