۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۸ آذر

رگولاتوری: ایرانسل برترین شرکت اینترنت ‌بی‌سیم ثابت در کسب رضایت کاربران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده در وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مربوط به ۶ ماهۀ نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبۀ نخست را به خود اختصاص دهد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص ۱۲.۵۲ و رتبۀ نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین‌نت نیز در رتبۀ دوم قرار گرفته است.

«سامانۀ ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزۀ سرویس‌های فناوری اطلاعات» از وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، به نشانی itmon.cra.ir/Satisfaction قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بی‌سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره‌ای می‌توانند از این طریق، میزان رضایت خود را از شرکت خدمات‌دهنده، ثبت کنند.

ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) خود را به‌عنوان گسترده‌ترین ارائه‌دهندۀ این خدمات در ایران، مرداد ماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی کرد. اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تأمین اینترنت سازمان‌ها، مؤسسه‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL  و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

34775