۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۵ مهر

بیانیه کمیسیون تأمین‌کنندگان کالا و تجهیزات فاوا

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کمیسیون تأمین‌کنندگان کالا و تجهیزات فاوا (سخت‌افزار) در این بیانیه از نامزدهای عضویت در هیأت مدیره دوره ششم این سازمان، دعوت کرده است که از طریق برگزاری جلسات مشترک با این کمیسیون، واقعیات و انتظارات مشروع فعالان این صنف را در تدوین برنامه‌های خود مد نظر قرار دهند.

متن این بیانیه به این شرح است:

«کمیسیون تأمین‌کنندگان کالا و تجهیزات فاوا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با شروع به کار دوره پنجم هیأت مدیره در ابتدای سال ۱۳۹۷ پس از یک دوره فترت در نتیجه عدم فعالیت چند ساله، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد. اینک پس از گذشت بیش از دو سال از دوره جدید فعالیت، با بیش از ۲۰ عضو فعال صنفی و موثر در حوزه تامین تجهیزات و کالاهای فاوا و برگزاری جلسات منظم و بدون وقفه، انتصاب دبیر موظف و فعال، ایجاد کانال‌های هماهنگی و همکاری و حضور نمایندگان کمیسیون در هیأت مدیره‌های تشکل‌های موثر و مهم این حوزه همچون اتحادیه فناوران تهران، انجمن واردکنندگان رایانه، سندیکای تولیدکنندگان رایانه و نیز کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی، توانسته است در همین مدت منشا آثار مثبتی در هم‌صدایی صنفی این حوزه و مهمتر از آن مشروعیت بخشیدن مجدد به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در حیطه سخت افزاری و یا به عبارت بهتر تحت پوشش قراردادن حوزه تامین کالاها و تجهیزات مورد نیاز فاوا شود.

برای نیل به این جایگاه، بدون تردید تغییر نظام و آئین‌نامه تشکیل کمیسیون‌ها در دوره چهارم هیأت مدیره و استقلال‌بخشی به آنها که موجب جذب دوباره افراد فعال و موثر صنفی شده است و به خصوص سعه صدر و حمایت ویژه مدیریت دوره اخیر سازمان جناب آقای مهندس اثنی‌عشری و همچنین اعتقاد به نقش بی‌بدیل کمیسیون‌ها در قالب اعضای محترم هیأت مدیره دوره پنجم، همگی نقشی تعیین‌کننده و حیاتی داشته‌اند.

خوشبختانه اکنون برای اولین بار در دوره حیات سازمان، انتخابات دوره جدید هیأت مدیره در پیش رو، عملاً موجب وقفه و یا تغییرات عمده‌ای در فعالیت کمیسیون‌ها نخواهد شد. نامزدهای محترمی که با کسب اعتماد آحاد صنف، سکان هدایت سازمان را برای دوره ششم بر عهده خواهند گرفت در عمل کمیسیون‌های تخصصی فعال و جا افتاده‌ای را در کنار خود دارند و از کمک و مساعدت و البته نظارت جدی کمیسیون‌های تخصصی سازمان از همان ابتدای دوره فعالیت خود بهره‌مند خواهند شد.

بنابراین همان‌گونه که در این روزها نامزدهای عضویت در هیأت مدیره در حال تدوین برنامه ها و اهداف خود هستند با توجه به نکته فوق لازم می‌دانیم توقعات و انتظارات کمیسیون سخت افزار را نیز طی جلسات متعدد به اطلاع ایشان رسانده تا نامزدهای محترم برنامه‌های خود را در فضایی منطقی و منطبق با واقعیات و انتظارات مشروع بدنه فعال صنف در این حوزه (تامین کلیه تجهیزات و کالاهای فاوا) تدوین کنند. قطعا در این صورت نه تنها مورد عنایت بیشتری قرار خواهند گرفت بلکه در صورت انتخاب نیز عملا همکاری و تعامل بهتری را با این کمیسیون شاهد خواهند بود.»

نظرات : 0

ثبت نظر

76085