۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۴ مهر

افتتاح خوابگاه توسعه ‌یافته شهید ناجیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی بنیاد قلم چی، فضای این مجتمع خوابگاهی با مشارکت بنیاد علمی ‌آموزشی قلم‌چی (وقف عام) با افزایش ۲۳درصدی زیربنای ساختمان از ۱۰۰۸ به ۱۲۴۰ مترمربع توسعه یافته به طوری که برای استفاده بهینه از فضای خوابگاهی توام با بازسازی بنا، ارتباط دو ساختمان بایکدیگر و با خوابگاه مجاور برقرار شده است که در ۵ طبقه، سالانه میزبان ۲۳۰ دانشجوی دختر نخبه مقطع دکتری خواهد بود.

 

 
سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه طرح ارتقای خوابگاه‌های این دانشگاه با توسعه خوابگاه دانشجویی شهید ناجیان اکنون خاتمه یافته است، با تاکید بر اهمیت توجه به فضای خوابگاه‌های دانشجویی گفت: در کنار توجه به تحصیل و ایجاد تسهیلات برای پژوهش دانشجویان باید برای رفاه حال آنان نیز سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.
شایان ذکر است در سال ۱۳۹۵ نیز بنیاد قلم‌چی در راستای ساخت و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در کشور، به خرید ساختمان و تجهیز خوابگاه دانشجویی دخترانه برای دانشگاه صنعتی امیرکبیر اقدام کرده بود.

مراسم افتتاح خوابگاه دانشجویی شهید ناجیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، مسئولان این دانشگاه و بنیاد قلم‌چی برگزار شد.

 


نظرات : 0

ثبت نظر

18017