۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۴ مهر

مجوز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی صادر شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فابانیوز، بر اساس نامه ستاد مقابله با کرونا به مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در مناطق زرد و نارنجی بلامانع اعلام شد. تاکید ستاد کرونا برای برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح کشور برای مناطق زرد و نارنجی بر اساس نمایشگاه‌های تخصصی و نه عمومی است.

 نمایشگاه تراکنش ایران نیز که پیش از این به‌دلیل قرمز بودن وضعیت تهران یک‌ماه به تاخیر افتاده بود با توجه به نامه ستاد کرونای کشور به مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و با توجه به نارنجی شدن وضعیت تهران قابلیت برگزاری دارد؛ هرچند پیش از این نیز دبیرخانه ITE 2020‌ اعلام کرده بود که در صورت مساعد نبودن وضعیت،‌ با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای این رویداد بزرگ مالی و پرداخت بستر برگزاری این نمایشگاه به‌صورت مجازی فراهم است و همچنین محل برگزاری این نمایشگاه (هتل اسپیناس پالاس) با رویکرد B2B و تخصصی بودن و همچنین رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی انتخاب شده است.

پیش از این نیز قائم‌مقام ستاد کرونا با حضور در مرکز فابا و طی جلسه‌ای که با مدیرعامل این مرکز و ستاد اجرایی ITE 2020 داشت با تایید پروتکل‌های بهداشتی که برای این رویداد در نظر گرفته شده بود، پیش‌بینی کرده بود که با ایجاد محدودیت‌هایی که در آذرماه شاهد آن بودیم و همچنین با همت ستاد کرونا دی‌ماه وضعیت به‌مراتب بهتر خواهد بود و نمایشگاه تراکنش ایران قابلیت برگزاری در دی‌ماه را خواهد داشت.

نمایشگاه تراکنش ایران در ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۹ در هتل اسپیناس پالاس و با در نظر گرفتن کلیه پروتکل‌های بهداشتی استاندارد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مدیران صنعت بانکی، پرداخت و مالی و همچنین مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای فناوری‌های نوین مالی به‌صورت تخصصی و نه عمومی برگزار خواهد شد.

 


نظرات : 0

ثبت نظر

25433