۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۴ مهر

پهنای باند اختصاصی آسیاتک نیاز ضروری سازمان‌ها

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، با گسترش فناوری اطلاعات و همه گیر شدن استفاده از اینترنت، بسیاری از فعالیت‌ها و رویه‌های قدیمی در زندگی انسان‌ها تغییر کرده است. این تغییرات بخصوص اثر زیادی بر روند انجام فعالیت‌های جاری سازمان‌ها داشته است. امروزه دسترسی به اینترنت نیاز اساسی سازمان‌ها و شرکت‌ها است. بسیاری از فعالیت‌ها و کسب و کارها بر پایه اینترنت بنا شده اند.

سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی که فعالیت‌های حرفه ای با اینترنت انجام می‌دهند نیاز دارند تا از اینترنتی با ویژگی‌های خاص مانند، حجم ترافیک نامحدود، سرعت تضمین شده و پشتیبانی ۲۴ ساعته استفاده کنند.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک برترین اپراتور ارتباطات ثابت در کشور تمام نیازهای کسب‌وکارها و افرادی که برای فعالیت‌های خود به اینترنت اختصاصی نیاز دارند را پوشش می‌دهد.

آسیاتک با پوشش سراسری خدمات خود، در تمامی نقاط کشور این امکان را به شما و کسب و کارتان خواهد داد تا از قوی‌ترین و پرسرعت ترین اینترنت پهنای باند اختصاصی بهره مند شده و گامی مؤثر جهت ارتقا خدمات خود بر دارید.

در طرح ویژه فروش اینترنت پهنای باند اختصاصی آسیاتک شما می‌توانید خدمات متناسب با فعالیت‌های خود را با ۱۵% تخفیف ویژه دریافت نمائید.

برای دریافت مشاوره تخصصی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اختصاصی این طرح مراجعه کرده یا با شماره ۱۵۴۴ داخلی ۱۴۷۰ تماس حاصل کنید.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

26691