۱۴۰۳ دوشنبه ۰۵ آذر

گسترش پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در ایام‌ تعطیل‎

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، قربانعلی قمی ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای بهبود و ارتقای خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر درخواست های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ از ابتدای سال جدید در دو شیفت صبح و عصر، پاسخگوی تماس های مشتریان مخابرات تهران می باشد.

 قمی افزود: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در تمام روزهای کاری اداری و همچنین پنج شنبه و جمعه ها و حتی در تعطیلات رسمی، آماده پاسخگویی به مردم شریف تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران می باشند.

 مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه پاسخگویان واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران در ايام نوروز با شماره تلفن ۲۰۲۱ به شهروندان استان تهران پاسخ می دهند، تصریح کرد: در راستای ايجاد ارتباطی فراگير و پايدار براي مشتريان در ايام نوروز ۱۴۰۰، تصمیم گرفته شد كارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل كار خود به ويژه در ايام تعطيلات نوروز، آماده پاسخگويی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شكايات، انتقادات و پيشنهادات شهروندان باشند.

 قمی افزود: مشتركين مخابرات استان تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشكلات خود در زمينه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با كارشناسان پاسخگوی اين واحد مطرح کنند.

گسترش پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در ایام‌ تعطیل

نظرات : 0

ثبت نظر

70797