۱۴۰۳ سه شنبه ۰۳ مهر

پاسخگویی سامانه ۲۰۲۱ به سوالات مخابراتی شهروندان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در راستای ايجاد ارتباطی فراگير و پايدار براي مشتريان، كارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل كار خود، آماده پاسخگويی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شكايات، انتقادات و پيشنهادات شهروندان هستند.
مشتركين مخابرات منطقه تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشكلات خود در زمينه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با كارشناسان پاسخگوی اين واحد مطرح کرده و از تردد در شهر و مراجعه به مراکز برای دریافت خدمات مخابراتی خودداری کنند.
شایان ذکر است، در راستای مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات، شهروندان استان تهران می توانند از خدمات غیر حضوری مانند شماره های 2000، 2020، 2010، 20117، 118، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق گوشی تلفن همراه و صفحه «مخابرات من» در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR استفاده کرده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی در سطح استان تهران خودداری کنند.
گفتنی است سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت برای پرداخت کارکرد تلفن ثابت، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق تلفن همراه برای خدمات تلفن ثابت و اینترنت، سامانه ۲۰۱۱۷ برای رفع خرابی تلفن ثابت، سامانه ۱۱۸ برای کسب اطلاعات تلفنی، سامانه 2020 ویژه مشتریان خانگی اینترنت پرسرعت، 2010 پاسخگویی به مشتریان تجاری و 2021 سامانه ارتباطات مردمی به صورت مستمر آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مشتریان است.

نظرات : 0

ثبت نظر

60845