۱۴۰۳ دوشنبه ۰۵ آذر

ایرانسل برندۀ نشان طلایی روابط عمومی دیجیتال ایران شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایرانسل، روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مراسم پایانی هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور آنلاین دکتر فیلیپ بورمانس رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی(IPRA) و دکتر علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت، حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، در محل خانۀ فرهنگ‌وهنر دیهیم برگزار شد.

 

 

 

 

سخنگوی دولت در این مراسم، طی یک ارتباط آنلاین، با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به این که شیوع بیماری کرونا، ارتباطات را در سازمان‌های سنتیِ رسانه‌ای دچار مشکل کرده است، تصریح کرد: در شرایط امروز جامعۀ ایران، ارتباطات به مثابۀ حیات بهینۀ جامعه است؛ ارتباطاتی که بتواند نوعی زندگی اجتماعی نوین را سامان دهد.

ربیعی همچنین بر لزوم تغییر در ساختارهای اداری و اهمیت بیشتر به روابط عمومی‌ها و ایجاد نظام صحیح اطلاع‌رسانی تأکید کرد.

رئیس IPRA نیز در سخنرانی آنلاین خود، با تأکید بر لزوم تسریع حرکت روابط عمومی‌ها به سمت دیجیتالی شدن، این امر را گامی مهم برای ایفای وظایف روابط عمومی‌ها به‌خصوص در دوران شیوع بیماری کرونا دانست.

وی با تأکید بر لزوم روی آوردن به ارتباطات مبتنی بر علم، تصریح کرد: باید از همکاران دانشگاهی کمک گرفته و دانش جامعه‌شناسی علوم رفتاری و جامعه‌شناسی ارتباطات را با روابط عمومی ادغام کنیم. وی افزود: تغییرات در روابط عمومی شاید سخت باشد، اما باید این کار را انجام دهیم.

در بخش معرفی برگزیدگان هشتمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران، روابط عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به دلیل درخشش در مجموعۀ فعالیت‌های انجام شده در سال ۱۳۹۹، دو لوح تقدیر و نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط عمومی» و «ستارۀ طلایی روابط عمومی» در حوزۀ «روابط عمومی دیجیتال» را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، این دو نشان ویژه و دو لوح تقدیر را دریافت کرد.

روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «اولین اپراتور ارائه‌دهندۀ 5G در ایران»، با ایجاد و گسترش سازوکارهای ارتباط دیجیتال به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش استحکام بخشیده و به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

44594