۱۴۰۳ سه شنبه ۰۶ آذر

گیمرهای نسل هزاره (Millennial) و دگرگونی عظیم صنعت گیمینگ

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، موفقیت سرویس‌های چت و ارتباطات اجتماعی را درون اکوسیستم خود پیاده‌سازی کرده‌اند که این می‌تواند خطری جدی برای رسانه‌های اجتماعی مرسوم و دنیای فعلی سرگرمی باشد.

گیمینگ در حال تبدیل شدن به یک اکوسیستم پخش زنده است. با سیستم‌های پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی اختصاصی، بازی‌های ویدیویی هم اکنون به ورزش‌هایی با حضور تماشاگر تبدیل شده‌اند. امروزه استریمر‌های برتری که جمع زیادی از مخاطبان را به پخش مستقیم گیمینگ خود جذب کرده‌اند، قدرتی به مراتب بیشتر از بازیگران یا افراد مشهوری دارند که در شبکه‌های اجتماعی محبوبیتی کسب کرده‌اند، زیرا نزدیکی و قرابت بسیار بیشتر و در نتیجه تاثیرگذاری قدرتمندتری بر مخاطب دارند.

 

 

در این میان شاید اولین و درست‌ترین قدم این باشد که عادات سرگرمی پویا و چندوجهی نسل‌های هزاره (Millennial) به خوبی مورد بررسی قرار گرفته و تجربه‌های جدید و شخصی‌تری برای جذب آنها طراحی شود. در همین راستا، مدتی است که شرکت LG پروژه MZ را با هدف کمک گرفتن از قدرت محتوا و خلاقیت نسل جوان راه اندازی کرده تا آنها بتوانند داستان‌ها و برند‌های شخصی خود را از طریق گیمینگ، موسیقی، فیلم و رسانه‌های موردعلاقه‌شان تولید کنند. از آنجایی که ال‌جی همواره مشوق توانمندی‌های متنوع و نامحدود آنها بوده، این پروژه باعث می‌شود تا نسل‌های جدید به مشارکت‌های خلاقانه و مثبت خود با جهان، حتی در شرایط نابسامان امروزی ادامه دهند.

این نسل در آستانه مراحل مهمی از زندگی و هنوز در حال کشف و یادگیری و درک تفاوت‌های ظریف جهان هستند. بنابراین همراهی یک برند تجاری که به آنها کمک کند تا با همسالان و الهامات درونی خود ارتباط پیدا کنند، باعث نزدیکی بیشتر آنها به مسیر درست دستیابی به رویاهای‌شان خواهد بود. این همان چیزی است که ال‌جی به دنبال آن است، اینکه آنها فارغ از اینکه کجا هستند یا چه کاری انجام می‌دهند، راحت‌تر با جهان پیرامون خود ارتباط برقرار کنند.

 

 

 

بهبود دائمی و روز افزون محصولات مرتبط با سرگرمی‌های نسل جوان و گیمینگ برای LG از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و از همین رو است که ال‌جی علاوه بر تولید مانیتورهای گیمینگ خارق‌العاده UltraGear، همیشه پیش‌تاز حمایت از مسابقات و برنامه‌های سرگرمی و گیمینگ جوانان در اقصی نقاط دنیا بوده و به جرات می‌توان گفت اکنون به انتخاب اول تمامی گیمرهای حرفه‌ای در رویدادهای جهانی تبدیل شده است. البته در کنار آن با نسل جدید تلویزیون‌های خارق‌العاده ۲۰۲۱ خود تلاش کرده تا همزمان نیاز خانواده‌ها به تلویزیونی عالی برای سرگرمی خانگی و علاقه جوانان به نمایشگری عالی برای بهره‌گیری از آخرین عناوین گیمینگ را فراهم آورد. تلویزیون‌های LG OLED به عنوان پیشگام این عرصه، با آپدیت جدید Dolby Vision برای گیمرها روی نمایشگرهای 4K با فرکانس ۱۲۰ هرتز،امکان یک گیمینگ فوق العاده را ارائه می‌کنند. با firmware نسخه 03.15.27 که به‌تازگی ارائه‌شده، تلویزیون‌های OLED سری C1 و G1 ال‌جی اولین تلویزیون در دنیا هستند که امکان پشتیبانی از Dolby Vision HDR باکیفیت 4K و فرکانس ۱۲۰ هرتز را در پلتفرم‌های بازی عرضه می‌کنند. دیگر مدل‌های تلویزیون ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم در حال تست گیمینگ Dolby Vision با فرکانس‌های ۶۰ و ۱۲۰ هرتز هستند.

 

 

این firmware یا سخت‌افزار (میان‌افزار)‌ برای ارتقا تجربه گیمینگ،  ویژگی‌ جدید دیگری به نام Game Dashboard را ایجاد کرده که یک منوی شناور روی صفحه‌نمایش است و شبیه به تصویر HUD ‌ موجود در اغلب بازی‌ها بوده و در همه تلویزیون‌های ۲۰۲۱ ال‌جی مجهز به Game Optimizer قابل‌استفاده خواهد بود. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات تلویزیون را به سرعت مشاهده کنند و به آنها امکان می دهد بدون مکث در عمل بین ژانرهای مختلف - استاندارد ، FPS ، RPG یا RTS جابجا شوند. داشبورد همچنین وضعیت حالت های دیگر مانند تثبیت کننده سیاه، تأخیر کم و نرخ VRR را نشان می دهد. برای دسترسی به گزینه های بیشتر ، کاربران می‌توانند Game Optimizer را مستقیماً از داشبورد Game فعال کنند.

 به همین دلیل است که تلویزیون‌های OLED ال‌جی توسط ناشران بازی و گیمرهای حرفه‌ای سراسر جهان عنوان بهترین تلویزیون برای گیمینگ را کسب کرده‌است.

 

 

طبقه بندی گروه های سنی

 

نظرات : 0

ثبت نظر

11386