۱۴۰۳ دوشنبه ۰۲ مهر

سبحانی‌فر: پست مکمل توسعه بازارهای دیجیتال است

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در گفتگو با شبکه خبری فناوری نوین (ICTPRESS) در این خصوص اظهار داشت: جهان به سرعت در حال دیجیتالی شدن است و مشتریان به طور فزاینده ای انتظار دارند که به طور مستقیم و از طریق کانال‌ها و شبکه های دیجیتالی، با پست در ارتباط باشند.

 

 

وی افزود: بررسی‌ها نشان می دهد شبکه های پستی جهان بیش از 70درصد از سرمایه های خود را در بخش ارائه و توسعه خدمات دیجیتال افزایش داده اند. به همین دلیل، واضح است که این توسعه و تکامل خدمات پستی دیجیتال ادامه خواهد یافت.

معاون وزیرارتباطات با تاکید بر اینکه امروز پست ایران از این رشد عقب نمانده و همسو با سایر پست های دنیا نسبت به تغییر کسب و کار خود و بازنگری در زیرساخت‌ها اقدام کرده است تصریح کرد: در شرایط حال حاضر، شرکت ملی پست در نقطه اوج پیشبرد تحول دیجیتال قرار دارد و برای تداوم بقا متحول شده و با سایر شرکت های دیجیتالی برای عرضه و جابجایی محصولات و تولیدات محلی و منطقه ای رقابت می کند.

سبحانی‌فر در ادامه بیان کرد: شرکت ملی پست در حوزه دیجیتالی کردن فرایندها ورود و نسبت به بازطراحی کسب و کار خود مبتنی بر فناوری های روز با استفاده از فرصت‌ها اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست یادآور شد: شبکه مویرگی پست عامل موثری در توسعه اقتصادی است که بستر گسترده و امنی برای توسعه تجارت الکترونیک را فراهم ساخته و با پیروی از قوانین و الزامات اتحادیه پستی جهانی که لازم الاجرا نیز است، توانسته تا روند توزیع و مبادله اسناد و مرسولات را شتاب دهد.

وی در پایان گفت: پست با ایجاد راه‌های دسترسی به بازارهای مختلف کسب و کارهای خرد، نقش موثری در توسعه بازارهای ملی و بین المللی ایفا می‌کند و در حقیقت اکنون پست، مکمل اصلی توسعه بازارهای دیجیتال است.

نظرات : 0

ثبت نظر

94177