۱۴۰۳ دوشنبه ۰۲ مهر

برپایی پاویون مجازی فناوری اطلاعات ایران در جیتکس دبی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، محمدرضا طلایی با اشاره به اینکه این پاویون مجازی با حمایت اتاق بازرگانی تهران و از ۲۵ مهرماه امسال به مدت یک‌ماه برگزار می‌شود گفت: شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه ICT که موفق به حضور در نمایشگاه جیتکس امسال نشده‌اند، می‌توانند با مشارکت در این پاویون مجازی، توانمندی‌های خود را به سرمایه‌گذاران و صاحبان شرکت‌های فناوری در دیگر کشور معرفی و زمینه همکاری با صنایع فعال در این نمایشگاه را بررسی کنند.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ دبی، بیش از ۴۸۰۰ شرکت فناوری اطلاعات از حدود ۱۰۰ کشور جهان حضور دارند تصریح کرد: در این رویداد، بیش از ۴۵۰ مدیر برتر حوزه فاوا از نقاط مختلف جهان نیز حضور می‌یابند و با توجه به اتصال پاویون مجازی فناوری اطلاعات ایران به پاویون کشورهای حاضر در این نمایشگاه و همچنین اتاق بازرگانی دبی و اتاق دیجیتال دبی، این فرصت برای کارآفرینان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات از ایران فراهم شده تا ظرفیت و توانمندی‌های خود را با شرکای تجاری به اشتراک بگذارند.
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران یادآور شد: طی نمایشگاه امسال، پاویون مجازی ایران به بیش از ۲۰ هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه غرب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا معرفی خواهد شد و در روز فناوری ایران نیز این پاویون به اطلاع حاضران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ دبی خواهد رسید.
طلایی در پایان گفت: در جیتکس ۲۰۲۱ دبی، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری اتاق تهران، غرفه ۲۰ استارت‌آپ‌ ایرانی برپا خواهد شد و با حمایت این صندوق، روز فناوری ایران در محل این رویداد برگزار و هیات تجاری مشتکل از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات به این نمایشگاه اعزام خواهد شد.

لازم به ذکر است هفته فناوری اطلاعات دبی- جیتکس ۲۰۲۱ از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه امسال در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. در این رویداد، اتاق تهران با همکاری تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات زیرمجموعه اتاق بازرگانی، پاویون مجازی ICT ایران را از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه برپا خواهد کرد.

 


نظرات : 0

ثبت نظر

60248