«اینستاگرام ویدیو» جایگزین IGTV شد
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، اگرچه اینستاگرام دوشنبه هفتهجاری برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شد اما با تغییرات جدید در بخش ویدیوها بازگشت.
آدام موسری، مدیر اینستاگرام اخیرا گفته بود اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن اشتراکگذاری عکس نیست و این شرکت در بحبوحه رقابت قابل توجه از سوی تیکتاک و یوتیوب، توجه بیشتر به ویدیو را در اولویت قرار داده است. اکنون فیسبوک، شرکت مادر اینستاگرام فرمت IGTV را با ویدیوهای معمولی دیگری که در فید صفحه کاربران ارسال میشود، ادغام و همه ویدیوها را در فرمت جدیدی به نام «اینستاگرام ویدیو» عرضه کرده است.
این اقدام به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام کمک خواهد کرد. اگرچه برای این که واجد نمایش تبلیغات باشند، همچنان باید ویدیوهای طولانی تولید کنند اما راحت تر به مخاطبان دسترسی خواهند داشت. اینستاگرام هم متریک «پست اینسایت» و «ویدیو اینسایت» را یکی کرده است.
بر اساس این گزارش، اینستاگرام چندین قابلیت ویرایش متداول شامل فیلتر، برچسب مکان و برچسب افراد را به ویدیوها اضافه کرده است. این ادغام ممکن است به رشد ویدیوهای اینستاگرام کمک کند. تقاضا برای ویدیوهای IGTV مطابق انتظار اینستاگرام نبود و این به روزرسانی فورمت ویدیویی طولانی تر را قابل دسترستر خواهد کرد. با این تغییر، تولیدکنندگان محتوا ممکن است تمایل بیشتری برای اشتراک گذاری ویدیو داشته باشند و این امر به اینستاگرام کمک خواهد کرد با رقیبانش نظیر تیک تاک، یوتیوب و سایر سرویسهای ویدیویی بهتر رقابت کند.
نظرات : 0