۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

هفتمین رویداد تراکنش ایران آغاز به کار کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این رویداد که در قالب برپایی 2 هزار متر فضای نمایشگاهی و کارگاهها و پنل های تخصصی به  مدت دو روز در محل مرکز آفرینش‌های کانون در تهران برگزار می‌شود، بیش از 80 برند و نشان حوزه صنعت بانکداری کشور حضور دارند.

معرفی 50 محصول فناورانه مالی بانکی، 80 سخنرانی، برپایی جشنواره نوآوری و استارت آپی، جشنواره معرفی چهره های ماندگار و برگزاری گفتگوهای B2B و B2G از جمله برنامه های این رویداد است.

مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور مسئولانی از جمله معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، مدیران مرکز فابا و شرکت خدمات انفورماتیک برگزار شد.

شرکت خدمات انفورماتیک (ISC) با هدف ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه بانکداری الکترونیک و پرداخت و حمایت از تیم‌های استارت آپی حوزه فین‌تک‌ در قالب حمایت ویژه از جشنواره نوآوری و استارتاپی، علاوه بر برپایی غرفه و میزبانی از بازدید کنندگان این نمایشگاه، تعدادی از محصولات و خدمات نوین خود همچون چک امن دیجیتال (چکاد)، پرداخت لحظه‌ای (پل)، رمز پول ملی و خدمات رایانش ابری (ابر دراك) را نیز به حاضران در نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

در این رویداد، مرکز نوآوری مالی شرکت خدمات انفورماتیک (آیفینک) و مرکز فابا میزبان دهها استارتاپ فینتکی از سراسر کشور بوده و ضمن معرفی دستاوردها و خدمات آنها، با ارزیابی تیم‌های شرکت‌ ‌کننده توسط هیات داوران که جمعی از معاونین و مدیران شرکت خدمات انفورماتیک در آن حاضر هستند نسبت به انتخاب برترین تیم‌ها و تقدیر از آن‌ها اقدام خواهند کرد.

در مراسم افتتاحیه هفتمین رویداد تراکنش ایران محمد ابراهیم مقدم رئیس هیات مدیره مرکز فابا (مرکز تسهیل گری فناوری های مالی ایران) با اشاره به اینکه انقلاب صنعتی و پس از آن انقلاب مالکیت اطلاعات، هر یک به نوعی منجر به ایجاد استعمار برای کشورهای در حال توسعه شده است، گفت: این استعمار هم اکنون در عصر هوش مصنوعی خطرناک تر از قبل برای کشورهای در حال توسعه ایجاد شده است و جوانان ما باید بتوانند با نوآوری جلوی پیشرفت این استعمار را گرفته و مشکلات را مرتفع سازند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

75559