۱۴۰۳ یکشنبه ۰۴ آذر

سامانه 20117 ثبت خرابی تلفن ثابت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مشتریان تلفن ثابت می توانند در صورت وجود اختلال در تلفن خود در تمام مدت شبانه روز بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق تماس با سامانه 20117 و یا از طریق کد دستوری #2020* از طریق شبکه تلفن همراه در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت کنند.

پس از تماس مشترک، شماره خراب در سیستم خرابی ثبت می شود و همکاران مخابراتی اقدامات لازم جهت رفع مشکل پیش آمده را انجام می دهند.

 

 
گفتنی است مشتریان می توانند در صورت عدم رفع خرابی تلفن خود پس از 24 ساعت با  شماره 2021 سامانه ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران تماس بگیرند.
شایان ذکر است مشتریان قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان حاصل کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

87392