۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

برنامه‌های «دانش‌و‌فناوری بامداد» در چهارمین نمایشگاه کار ایران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی دانش و فناوری بامداد، این مجتمع با حضور در چهارمین نمایشگاه کار ایران، دستاوردهای جدید خود در راستای آموزش‌های منتهی به اشتغال را ارائه می‌کند.
در این دوره از نمایشگاه، بامداد برای نخستین بار به ارائه طرح درس های مدون بوت‌کمپ‌های تخصصی که حاصل دانش و تجربه خبرگان این حوزه است اقدام خواهد کرد.
بنابراین گزارش، حضور اساتید مجرب بامداد به منظور ارائه مشاوره به دانش‌پذیران و کارجویان، همچنین حضور رتبه‌های برتر بامدادی (فارغ التحصیلان دوره های تخصصی و بوت کمپ ها) در این نمایشگاه برای ارائه تجارب، دلایل پیوستگی با دوره ها و آزمون های بامداد و دست یابی به موفقیت، از دیگر برنامه‌های اعلام شده است.
این در حالی است که برای نخستین بار در این نمایشگاه، واحد ارتباط با صنعت دانش و فناوری بامداد، از تفاهمنامه های ویژه موسوم به «پیمان تأمین و توسعه چندجانبه نیروی انسانی تخصصی در حوزه نرم افزار» رونمایی می کند و با چندین شرکت حوزه فناوری که علاقمند به جذب فارغ التحصیلان و کارآزمودگان این مجتمع هستند یا مایلند استعدادهای برتر را بورسیه کنند، قرارداد همکاری امضا می کند. 
در این رویداد همچنین بامداد، به برگزاری کارگاه‌های تخصصی باهدف شناخت برنامه‌نویسی به مثابه یک شغل و تبیین ملاحظات، فرصت ها، محدودیت ها و امکانات شغل برنامه نویسی می پردازد.
گفتنی است در روزهای برگزاری نمایشگاه، مصاحبه برای استعدادیابی و ثبت نام اولیه بوت کمپ‌ها، در محل غرفه بامداد انجام می‌شود.
مجتمع دانش‌بنیان بامداد از روز پنجشنبه ۱۴ بهمن تا شنبه ۱۶ بهمن، همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان چهارمین نمایشگاه کار و کارجویان در سالن تهران واقع در مجتمع نمایشگاهی گفتگو است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

88179