۱۴۰۳ دوشنبه ۰۵ آذر

لوگوی جدید ایرانسل رونمایی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، دکتر بیژن عباسی‌آرند در این پست، یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائۀ محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشۀ نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی را از مهمترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود اعلام کرده است.

رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهمترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند.

به گفتۀ عباسی‌آرند، تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، از جمله مهمترین محرک‌های ایرانسل در فرایند نوسازی برند بوده است.

وی بیان کرد: در بیان هدف استراتژی خود، معتقدیم که «همه شایستۀ بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند» و در این مسیر، پلتفرم‌های دیجیتال برتر را برای توسعۀ کشور خلق می‌کنیم تا زندگی درخشان‌تری را به ارمغان بیاوریم.

عباسی‌آرند یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا این پلتفرم‌های دیجیتال، منجر به ایجاد «فرصت» برابر برای همه شود و افراد بتوانند با به‌کارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان‌تری دست یابند.

 


نظرات : 0

ثبت نظر

44559