۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

ارتباطات ۲۷۲ منتشر شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مدیر مسئول در سرمقاله خود با موضوع «مخابرات به بهاری دوباره امیدوار است» به چالش ها و مشکلات شرکت مخابرات ایران در سال ۱۴۰۰ پرداخت و به این نکته تاکید کرد که به یاد بیاوریم که این شرکت در سالی که افزایش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفت توانست در بازار ICT موتور توسعه، نگهداری و ارائه خدمات به مشتریان را متوقف نکند و خود را سر پا نگهدارد.

در بخش دیگری از این سر مقاله آمده است: عملکرد خوب شرکت مخابرات ایران مدیون تلاش و سخت کوشی همکاران ارزشمندی است که شرافتمندانه به وظایف خود عمل می کنند .
در این شماره فصلنامه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز به مناسبت فرارسیدن فصل بهار ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز، در پیامی از چشم انداز شرکت مخابرات ایران یاد و اظهار امیدواری کرد که در سال پیش رو بتوانیم در سایه سیاست ها و مساعدت همکاران به اجرای موفق اهداف و برنامه های توسعه ای شرکت دست یابیم.
در بخش گزارش ها با توجه به موضوع پرونده این شماره فصلنامه، مطالبی چون جهان با تحول دیجیتال دگردیسی یافت، انقلاب دیحیتالی رویکرد سازمان ها را دگرگون می کند، افتتاح ده هزار طرح مخابراتی و طعم شیرین خدمات با کیفیت، تلکام ۲۰۲۱ و راهی به سوی تحول دیجیتال در ایران، تحلیل اخبار زمستان، آنچه در ۱۴۰۰ بر مخابرات گذشت، نگاهی به سنت های ایرانی برای استقبال از بهار و مهم ترین جشن های ایران باستان به رشته تحریر در آمد.
در بخش گفتگو، مصاحبه با پیمان فیضی رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران منتشر شد.
در بخش بورس، گزارشی با عنوان جایگاه سی و یکم اخابر در ثبت بالاترین ارزش بازار منتشر شد.
 در بخش فرهنگ و سازمان، علاوه بر انتشار بخش دوم و پایانی مطلب کارمند شایسته، مجموعه قصه های کارآفرینان نیز آمده است. قصه این شماره مربوط به راه اندازی کفش تامز، با سبک کارآفرینی اجتماعی بلیک مایکوسکی، است.
در بخش معرفی کتاب با کتاب تئوری انتخاب، نوشته دکتر ویلیام گلسر آشنا می شویم.
مقاله این شماره فصلنامه ارتباطات به موضوع نقش تحول دیجیتال در کسب و کار اختصاص یافته است.
فصلنامه ارتباطات شماره ۲۷۲ را از اینجا دانلود کنید

نظرات : 0

ثبت نظر

85979