ارائه SLA طلایی با بالاترین سطح تضمین ارتباط مشتریان توسط مخابرات
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از مخابرات ایران، این شرکت در جهت ارائه خدمات مطلوبتر در سال ۱۴۰۱ آمادگی لازم برای انجام سفارش SLA طلایی نورونتا به مشتریان سازمانی را دارد.
بر این اساس، شرکت مخابرات ایران پروژه ای را در زمینه ایجاد SLA طلایی نورونتا با مجموعه بانک سپه تعریف کرده و در همین راستا، به زودی با انعقاد تقاهمنامه ای در جهت ارائه SLA طلایی نورونتا با مجموعه بانک سپه، دور جدیدی از ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تجاری را برای مشتریان سازمانی آغاز می کند.
گفتنی است، واگذاری SLA نقره ای از پنج سال گذشته آغاز شده و مورد اسقبال شرکت های دولتی و خصوصی قرار گرفته است.
شایان ذکر است در طراحی شبکه نورونتا، از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بالا استفاده شده که امکان ارائه SLA با سطوح برنز، نقره، طلا و الماس را به مشترکان میدهد که برای نگهداری از شبکه و ارائه خدمات به مشترکان آن، تیم های فنیVIP و اختصاصی در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش، بازار هدف مشتریان این شبکه، شرکتها، سازمانها و نهادهای نیازمند یک شبکه اختصاصی و امن هستند و در صورتی که مشتریان نیاز به برقراری ارتباطی مطمئن با پهنای باند تضمین شده و امنیت لینک بالا و اختصاصی با شعب خود را داشته باشند، لینکهای ارتباطی نقطه به نقطه و نقطه به چند نقطه شبکه نورونتا، یک راهکار مناسب برای آنها خواهد بود.
نظرات : 0