۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

کودکان صاحب یک اپلیکیشن جدید شدند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، این اپلیکیشن سرویس کتاب و قصه صوتی کودک است که توسط «شهر امن و هوشمند کودک - کیدزی» با صدها داستان متنوع منتشر شده و این امکان را به وجود می‌آورد تا خانواده‌ها متناسب با شخصیت و علاقه  فرزندانشان قصه انتخاب کنند.

 

 

اپلیکیشن «پرنده» شامل داستان های کلاسیک و مدرن است و سنین مختلفی می‌توانند از محتوای آن استفاده کنند. از طرفی یکی از مهم ترین ویژگی‌هایش این است که قصه ها بصورت مجزا تصویر سازی شده و جذابیت زیادی را برای کودکان شکل می‌دهند.

محصولات کیدزی طوری طراحی می‌شوند که کودکان بتوانند آسان و بدون نیاز به کنترل بزرگسالان از آنها استفاده کنند و «پرنده» نیز از این قابلیت برخوردار است؛ همچنین هیچ‌گونه محتوای تبلیغاتی‌ در این اپلیکیشن وجود ندارد.


پیش از این دو اپلیکیشن «همبازی» و « ویدزی» نیز با محوریت‌های بازی و محتوای انیمیشن کودکان توسط «شهر امن و هوشمند کودک-کیدزی» منتشر شده بودند تا تجربه‌ی امن دیجیتالی کودکان قدمی به واقعیت نزدیک شود.


فعلاً نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن «پرنده» طراحی شده و خانواده‌ها می‌توانند از طریق گوگل‌پلی یا کافه‌بازار بصورت رایگان آن را دانلود کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

16603