۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

توسعه اپلیکیشنی برای ارسال فایل به‌کمک بریدگی مک‌بوک پرو

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ورج، ایان کین، در حال توسعه‌ اپلیکیشنی است که می‌تواند بریدگی مک‌بوک پرو را بسیار کاربردی جلوه دهد. در واقع او قصد دارد از این ویژگی برای ارسال آسان‌تر فایل‌ها ازطریق AirDrop بهره ببرد.

کین در ویدیویی که در توییتر خود به‌اشتراک گذاشته، نشان می‌دهد این برنامه چگونه می‌تواند زمانی‌که کاربر در حال کشیدن فایل‌های سازگار با AirDrop است، چشمک بزند. ایده این است که پس از کشیدن فایل‌ها، بتوان آن‌ها روی ناحیه‌ی بریدگی رها کرد. در این مرحله، پنجره‌ اشتراک‌گذاری سنتی AirDrop باز خواهد شد و دستگاه‌هایی‌ را نشان خواهد داد که می‌توان فایل‌ها را به آن‌ها ارسال کرد. این ویژگی در مقایسه با رویکرد رسمی اپل، میان‌بری ساده محسوب می‌شود؛ روشی که معمولاً شامل باز کردن یک فایل و پیمایش به منوی اشتراک‌گذاری آن، سپس کلیک روی فایل یا رفتن به بخش اختصاصی AirDriop در Finder است.

اپلیکیشن کین هنوز به‌صورت رسمی در دسترس نیست، اما این توسعه‌دهنده اعلام کرده که در روزهای آینده، نسخه‌ محدود اولیه‌ آن را در TestFlight ارائه خواهد داد. اگر چه این اپلیکیشن برای کار روی مک‌بوک‌های مجهز به بریدگی طراحی شده، اما بر اساس اعلام توسعه‌دهنده‌ آن، با سایر مدل‌های بدون ناچ نیز سازگار است.

 


 

نظرات : 0

ثبت نظر

38415