۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

ساعت هوشمند جدیدNoiseعرضه شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber Buzz دارای نمایشگر مربعی شکل ۱.۶۹ اینچی با حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت و رزولوشن ۲۴۰ * ۲۸۰ پیکسل است. این محصول دارای بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس است؛ یک کلید در سمت راست آن تعبیه شده و گواهی IP68 را دریافت کرده، بنابراین در برابر آب مقاوم است.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber Buzz به حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش اکسیژن خون و ردیاب دوره قاعدگی مجهز شده است. همچنین قادر است الگوی خواب و سطح استرس را ردیابی کند و تمرینات تنفسی ارائه دهد. این گجت پوشیدنی از ۱۰۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

محصول ذکر شده دارای یک میکروفون و اسپیکر داخلی است، بنابراین کاربران می‌توانند از طریق بلوتوث و بدون نیاز به گوشی هوشمند تماس تلفنی برقرار کنند. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و تا هفت روز شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber Buzz از ویژگی‌های دیگر مانند نمایش نوتیفیکیشن، حالت DND، به‌روزرسانی آب‌وهوا، کنترل موسیقی و غیره نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Caliber Buzz با قیمت تقریباً ۱۸ دلار و در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و صورتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

58183