۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

دیزل ژنراتور دست دوم

ICTPRESS - دیزل ژنراتور یکی از اجزای مهم مورد نیاز برای تامین برق اضطراری ساختمان های اداری، مسکونی، صنعتی و درمانی است. این ژنراتورها دارای تنوع زیادی می باشند و برندهای مختلفی، این دستگاه ها را با قدرت های مختلف تولید و به بازار عرضه کرده اند. در این میان، دیزل ژنراتور دست دوم به دلیل داشتن قیمت پایین تر نسبت به انواع آکبند، از جذابیت قابل توجهی برای مشتریان برخوردار است. 

 

خرید دیزل ژنراتور دست دوم با ضمانت کیفیت از رادوکو

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، باید برای اطمینان از خرید دیزل ژنراتور، در زمان خرید به چند فاکتور توجه کنید. به عنوان مثال باید قبل از خرید، از میزان سلامت و ساعات کارکرد دستگاه مطلع باشید. به این دلیل که اجزا و قطعات این دستگاه، پس از کارکرد طولانی مدت دچار ساییدگی و فرسودگی می شوند، بهتر است قبل از خرید از وضعیت سلامت دستگاه مطلع باشید. 
در ادامه، به بررسی فاکتورهای مهم قبل از خرید ژنراتور دیزلی دست دوم پرداخته می شود. اگر شما هم به دنبال خرید ژنراتور دیزلی کارکرده هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، لطفاً با ما همراه باشید.   
هنگام خرید دیزل ژنراتور دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟
دیزل ژنراتور یکی از تجهیزاتی است که اجزای آن پس از کارکردن به مدت طولانی، دچار فرسودگی و ساییدگی می شوند. همچنین در صورت استفاده نامناسب از دستگاه یا عدم تعمیر و نگهداری به موقع، احتمال خرابی و فرسودگی زود هنگام این دستگاه بسیار زیاد است. به همین دلایل، توصیه می شود که قبل از اقدام به خرید دیزل ژنراتور دست دوم، حتماً به یک سری فاکتور مهم که در ادامه به آنها پرداخته می شود، توجه کنید:

 

•    توجه به وضعیت فنی دستگاه 
در ابتدا باید دستگاه را به طور کامل، از نظر فنی بازرسی کنید. به عنوان مثال، دستگاه نباید دچار روغن ریزی یا نشتی باشد. همچنین نباید دستگاه مد نظر شما، پس از کار کردن به مدت کوتاه، داغ کند یا سر و صدای بیش از حد تولید کند. عدم وجود همه موارد فوق، نشانه سلامت دستگاه است. 
 

ضرورت توجه به نکات فنی در زمان خرید ژنراتور دیزلی 

 

•    توجه به اعتبار و سابقه فروشنده
یکی دیگر از نکات مهمی که باید حتماً در زمان خرید ژنراتور دیزلی کارکرده مد نظر قرار دهید، توجه به اعتبار و پیشینه فروشنده دستگاه است. خرید از فروشندگان معتبر و مطمئن مانند «رادوکو» می تواند خیال شما را تا حد زیادی، از سلامت دستگاه آسوده کند. شما با خرید از یک فروشنده مطمئن و با سابقه می توانید اطلاعات کامل و دقیقی درباره دستگاه به دست آورید و سپس با آگاهی کامل، نسبت به خرید دیزل ژنراتور دست دوم اقدام کنید. 
اکیداٌ توصیه می شود که خرید خود را از تامین کننده ای انجام دهید که اطلاعات و درک کاملی از انواع ژنراتورها داشته باشد و سوابق مثبتی در زمینه فروش ژنراتورهای کارکرده داشته باشد. 


•    توجه به ساعات کارکرد دستگاه
یکی دیگر از معیارهای مهم در این زمینه، توجه به ساعات کارکرد دستگاه است. بیشتر موتورهای کارکرده، دارای تجهیزاتی برای مشخص کردن ساعات کارکرد دستگاه هستند. بنابراین، بهتر است در زمان خرید به این موضوع نیز توجه کنید. 
 

اطمینان از کیفیت و ضمانت ژنراتور دیزلی

 

•    توجه به برند سازنده دستگاه
در صورت تمایل به تهیه دیزل ژنراتور دست دوم، باید حتماً به شهرت و تاریخچه شرکت سازنده دستگاه توجه کنید. امروزه، شرکت های خوشنام زیادی در زمینه تولید ژنراتور دیزلی فعال هستند که کیفیت محصولات خود را تضمین می کنند و دستگاه های آنها به راحتی دچار ازکار افتادگی نمی شود. بنابراین، انواع کارکرده این برندها، به میزان زیادی قابل اعتماد هستند.  


•    بازدید بصری و بررسی ظاهر دستگاه
باید قبل از خرید، کلیه بخش های دستگاه را از نظر عدم وجود خرابی و فرسودگی یا ساییدگی چک کنید. همچنین کلیه اجزا را از نظر عدم وجود ترک خوردگی مورد بررسی قرار دهید و هر گونه مورد مشکوک را قبل از خرید تعویض نمایید. همچنین از آنجا که تست سلامت باتاقان ها و بوش ها از نظر بررسی ساییدگی و پارگی دشوار است، بهتر است این اجزا تعویض شوند. 


•    سایر موارد
علاوه بر موارد فوق، باید در زمان خرید، به مواردی از قبیل شرایط نگهداری دستگاه، سال ساخت، وضعیت فیلترها و روغن، گرفتن آمپر خروجی از دستگاه با استفاده از دستگاه پاور و غیره توجه شود. 
 

لزوم توجه به سلامت ظاهری و شرایط نگهداری دستگاه

 

انتخاب دیزل ژنراتور بر حسب نیاز
اگر تصمیم گرفته اید که به دلیل مزایای خرید دیزل ژنراتور کارکرده از برندهای مختلف، مثلاً دیزل ژنراتور دست دوم ولوو یا هر برند دیگر و برای صرفه جویی در هزینه ها اقدام به خرید دستگاه دست دوم کنید، باید قبل از تصمیم گیری، نیازهای خود را به درستی ارزیابی کنید. 
به عنوان مثال باید در ابتدا بدانید که می خواهید از این دیزل ژنراتور برای چه منظوری استفاده کنید؟ آیا از دیزل ژنراتور دست دوم، برای تامین برق تجهیزات سبک استفاده می کنید یا برای تامین برق تجهیزات سنگین به آن نیاز دارید؟ آیا باید دیزل ژنراتور شما به صورت دائمی یا پرایم کار کند یا خیر؟ آیا برای تامین برق در مواقع اضطراری به آن نیاز دارید یا خیر؟ 
همه این موارد، فاکتورهایی هستند که در انتخاب تجهیزات مناسب به شما کمک می کنند. بنابراین می توانید پس از نیاز سنجی و ارزیابی صحیح شرایط، نسبت به تهیه ژنراتور اقدام نمایید. توصیه شده است که اگر می خواهید از دیزل ژنراتور برای راه اندازی و تامین برق تجهیزات سنگین استفاده کنید، به جای خرید دیزل ژنراتور دست دوم، دیزل ژنراتور نو خریداری کنید. همچنین در مواردی که می خواهید یک منبع تغذیه دائمی داشته باشید، خرید دیزل ژنراتور نو برای شما بهتر است. 
در مواردی که می خواهید از ژنراتور برای تامین برق در مواقع اضطراری استفاده کنید، می توانید با خیالی آسوده، ژنراتور کار کرده یا دست دوم بخرید. 
 

خرید دیزل ژنراتور با توجه به نیازها

 

مزیت های خرید دیزل ژنراتور دست دوم
در سال های اخیر، به دلیل عملکرد نسبتاً خوب دستگاه های کارکرده و همینطور قیمت نسبتاً مناسب آنها، تمایل مشتریان به خرید دیزل ژنراتور دست دوم افزایش یافته است. به عنوان مهم ترین مزایای خرید دستگاه های کارکرده در مقایسه با دستگاه نو می توان به مواردی از قبیل مقرون به صرفه بودن، در دسترس بودن، بازدهی مناسب این ژنراتورها اشاره کرد.
گاهی اوقات، دیزل ژنراتورهای کارکرده دارای آپشن های اضافی در مقایسه با انواع جدید هستند. همچنین، در صورت دقت در زمان خرید و تهیه دستگاه سالم، افت قیمت دستگاه های کارکرده کمتر از دستگاه آکبند و نو است. 


نحوه خرید دیزل ژنراتور دست دوم
اگر شما هم به دنبال خرید دیزل ژنراتور هستید، بهتر است بدانید که خرید از فروشندگان معتبر، موجب اطمینان خاطر شما از خرید دستگاه سالم می شود و در آینده نیز به مشکلی برنخواهید خورد. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مد نظر خود را با تضمین کیفیت و با بهترین قیمت از فروشگاه «رادوکو» خریداری نمایید. 


ژنراتورهای دیزلی، در برندهای مختلف از جمله ولوو، پنتا، کامینز، موتورسازان تبریز و غیره تولید شده اند. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان یا دریافت کاتالوگ و همینطور آگاهی از قیمت انواع برندها، از جمله لیست قیمت دیزل ژنراتور پرکینز، همچنین برای اطلاع از قیمت و مشخصات انواع دیزل ژنراتور دست دوم تبریز یا خرید هر یک از برندهای موجود در بازار، با کارشناسان مجرب مجموعه رادوکو تماس بگیرید.    

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

85699