۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

امنیت

آیا با وجود برطرف شدن مشکل اختلال جهانی اینترنت حملات سایبری و فیشینگ در راه است؟

ICTPRESS - اختلالی که در نتیجه آپدیت معیوب نرم‌افزاری، سیستمهای رایانشی سراسر جهان را مختل کرد، سرانجام برطرف شد اما اکنون شرکت‌ها باید به فکر سیستم‌های پشتیبان و همچنین جلوگیری از حملات سایبری باشند.

اطلاعات بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر شرکت مخابراتی آمریکایی هک شد

ICTPRESS - شرکت AT&T اعلام کرد با یک عملیات هک وسیع داده روبرو شده که طی آن داده‌های حدود ۱۰۹ میلیون حساب کاربری شامل سوابق تماس و پیامک، به طور غیرقانی دانلود شده است.

شماره موبایل ۳۳میلیون کاربر اپ احراز هویت لو رفت

ICTPRESS - یک نرم‌افزار تامین‌کننده سیستم احرازهویت ۲عاملی هک و شماره موبایل ۳۳ میلیون کاربر آن فاش شده است.

گوگل درباره شکاف امنیتی موبایل‌های اندرویدی هشدار جدی داد

ICTPRESS - گوگل اعلام کرده یک شکاف امنیتی خطرناک که در موبایل‌های پیکسل با ارائه آپدیت امنیتی برطرف شده است، همچنان در موبایل‌های گلکسی سامسونگ و دیگر دستگاه های اندروید وجود دارد.

واقعیت تکان‌دهنده درباره امنیت ۲ میلیارد کاربر واتس‌اپ

ICTPRESS - واتس‌اپ به تازگی ظاهرا به دلیل به خطر انداختن داده‌های بیش از ۲ میلیارد کاربرش، زیر ذره بین رفته است اما آیا مشکل، رمزنگاری این پیام‌رسان است؟

مقایسه گواهینامه های OV ،EV و DV: کدامیک برای شما مناسب است؟

ICTPRESS - هنگامی که وارد وب‌سایتی می‌شویم، اغلب به‌دنبال نماد قفل در کنار آدرس وب‌سایت می‌گردیم؛ نمادی که نشان‌دهنده‌ ایمن بودن اتصال ما به آن سایت است.

بنیانگذار تلگرام: به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارم

ICTPRESS - پاول دوروف در مصاحبه ای با تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار معروف آمریکایی و مجری سابق شبکه فاکس گفت که به پلتفرم‌های توسعه یافته در آمریکا اعتماد ندارد.

مقایسه گواهینامه های OV ،EV و DV: کدامیک برای شما مناسب است؟

ICTPRESS - هنگامی که وارد وب‌سایتی می‌شویم، اغلب به‌دنبال نماد قفل در کنار آدرس وب‌سایت می‌گردیم؛ نمادی که نشان‌دهنده‌ ایمن بودن اتصال ما به آن سایت است.

دزدگیر بهتر است یا دوربین مداربسته؟ سیستم امنیتی برای ایام نوروز

ICTPRESS - در ایام نوروز با توجه به افزایش سفرها و مهمانی‌ها، منازل افراد خالی می‌ماند؛ همین امر باعث افزایش دزدی در این روز‌هاست.

قفل دیجیتال، بهترین روش افزایش امنیت درب ورودی

ICTPRESS - همان‌طور که می‌دانید، درب ورودی یکی از اصلی‌ترین راه‌هایی است که سارقین از طریق آن به منزل یا محل کار وارد شده و سرقت می‌کنند. ایمن نبودن قفل درب ورودی دلیلی است که بیشتر این سرقت‌ها رخ می‌