۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۳ آبان

امنیت

قابلیت‌های جدید گوگل برای مقابله با سرقت گوشی‌های اندرویدی

ICTPRESS - براساس اعلام گوگل، اگرچه قابلیت‌های امنیتی جدید با اندروید 15 اواخر 2024 عرضه می‌شوند، اما در آینده کاربرانی که نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید را دارند، با آپدیت‌های جدید سرویس‌ گوگل پلی می‌توان

محصولات مایكروسافت همچنان در خطر ۶ آسیب‌پذیری سایبری هستند

ICTPRESS - با وجود انتشار اصلاحیه‌های امنیتی ماهانه، مهاجمان سایبری همچنان با استفاده از 6 گروه از نقاط ضعف موجود در محصولات مختلف مایکروسافت، سپرهای امنیتی را دور می‌زنند.

کارشناسان امنیت سایبری: میلیاردها کاربر جیمیل در معرض حملات هوش مصنوعی هستند

ICTPRESS - هکرها حمله به کاربران جیمیل را با استفاده از تماس‌ها و پیام‌های فریبنده مبتنی بر هوش مصنوعی که کاملاً واقعی به نظر می‌رسند، در دستور کار قرار داده‌اند.

دستور قاضی آمریکایی برای خروج از انحصار گوگل پلی

ICTPRESS - یک قاضی دادگاه آمریکا به گوگل دستور داد کسب و کار موبایل خود را متحول کند تا گزینه های بیشتری را برای دانلود اپلیکیشن و انجام تراکنش پرداخت در اپ در اختیار کاربران اندروید قرار دهد.

خانه‌ای امن‌تر با قفل‌های هوشمند: تکنولوژی در خدمت آسایش

ICTPRESS - انواع قفل‌ هوشمند به شما این آزادی را می‌دهد که با حذف کلیدهای سنتی، همیشه و هرجا کنترل کامل بر امنیت خانه یا محل کارتان داشته باشید.

تلگرام تسلیم شد؛ پاول دوروف: آی‌پی و شماره تلفن کاربران را به مقام‌های قضایی می‌دهیم

ICTPRESS - مدیرعامل تلگرام اعلام کرد کسانی که مقررات این پیام‌رسان را نقض می‌کنند، ممکن است به مقامات مربوطه که درخواست قانونی معتبر دارند، گزارش شوند.

با فنس الکتریکی از سرقت باغ و ویلای خود جلوگیری کنید

ICTPRESS - فنس الکتریکی مانعی است که از شوک الکتریکی برای جلوگیری از عبور افراد یا حیوانات از یک مرز استفاده می‌کند.

نکاتی که لازم است درباره خطر ربات‌های تلگرامی بدانید

ICTPRESS - چند سالی است که قابلیتی به پیام‌رسان محبوب تلگرام به نام Bot یا ربات اضافه شده و کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کنند، امکانی که گرچه جذابیت‌هایی دارد اما توصیه می‌شود به دلیل مسائل امنیتی

خرید و استفاده از محصولات امنیت سایبری ۳ شرکت خارجی ممنوع شد

ICTPRESS - مرکز مدیریت راهبردی افتا، خرید محصولات امنیت سایبری شرکت‌های (Eset, Wallix, symantec) و استفاده از آنها در سیستم‌ها و سامانه‌های دستگاه‏های اجرایی دارای زیرساخت حیاتی کشور را ممنوع کرد.

کشف آسیب‌پذیری افشای اطلاعات در Microsoft Office

ICTPRESS - شرکت مایکروسافت به تازگی از یک آسیب‌پذیری روز صفر(Zero-Day) در نرم‌افزار Microsoft Office خبر داده ‌است که درصورت بهره‌برداری موفق، می‌تواند منجر به افشای غیرمجاز اطلاعات حساس شده و محرمانگ