۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

قیمت و فروش اینترنتی ورق کامپوزیت پرمیوم باند

ICTPRESS - ورق کامپوزیت محصولی از جنس آلومینیوم و پلی اتیلن (ماده ای که در برابر گرما و حرارت و سایر موارد عایق خوبی محسوب می شود) که به دلیل خواص فیزیکی، الکتریکی، گرمایی و مکانیکی در صنایع مختلفی مخصوصا صنایع ساختمانی کاربرد فراوان پیدا کرده اند. 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ورق کامپوزیت محصولی است از جنس آلومینیوم و پلی اتیلن که در صنایع ساختمانی بسیار پرکاربرد است. معمولا یکی از پرسش هایی که در ذهن افراد مطرح است آن است که خرید ورق کامپوزیت را از کدام عرضه کننده معتبر انجام دهند؟ ورق کامپوزیت را از پرمیوم باند تهیه کرده و به صورت آنلاین از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. قیمت ورق کامپوزیت پرمیوم باند در مقایسه با دیگر رقبا، بسیار به صرفه بوده و کیفیت آن نیز بالاتر است .
 

استعلام قیمت و ثبت سفارش سریع
مشاوره و استعلام قیمت سریع و آسان با تماس با کارشناسان فروش مجموعه
09120318766            09170555715

ورق کامپوزیت چیست؟
ورق کامپوزیت، محصولی از جنس آلومینیوم و پلی اتیلن (ماده ای که در برابر گرما و حرارت و سایر موارد عایق خوبی محسوب می شود) که به دلیل خواص فیزیکی، الکتریکی، گرمایی و مکانیکی در صنایع مختلفی مخصوصا صنایع ساختمانی کاربرد فراوان پیدا کرده اند. معمولا این محصول به صورت ورق تولید و عرضه می شود و به همین علت آن را به نام ورق آلومینیوم کامپوزیت پانل نیز می شناسند.

 

لیست قیمت ورق کامپوزیت پرمیوم باند 
به طور کلی ورق کامپوزیت در موارد مختلفی مصرف دارد. همچنین می توان به جرأت گفت که این محصول مقاوم ترین متریال ساختمانی است که در شرایط مختلف آب و هوایی ، در صنعت ساختمان استفاده می شود.
بدون شک یکی از دلایل اصلی انتخاب ورق کامپوزیت آلومینیوم در مصالح ساختمانی تنوع رنگبندی و طرح و همچنین مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله و طوفان است اما این تنها دلیل استفاده از این محصول نیست.
یکی دیگر از دلایل استفاده از این محصول وزن بسیار پایین و سرعت اجرا فوق العاده بالا در نتیجه نصب راحت و آسان آن است. دلیل دیگر ویژگی جذب انرژی و عایق آن است، طوری که باعث ایجاد صرفه اقتصادی مخصوصا در نمای های خاص مانند گلخانه ها می شود.
قیمت ورق کامپوزیت را می توانید در سایت پرمیوم باند که بصورت روزانه به روزرسانی می شود، مشاهده کنید.

انواع ورق کامپوزیت را چگونه تشخیص دهیم؟
به طور کلی این محصول در دو نوع رنگ مات و براق  شناخته می شود اما اگر بخواهیم انواع آن را مشخص کنیم می توانیم این موارد را مثال بزنیم: 1-  ورق کامپوزیت با رنگ مات 2- ورق کامپوزیت با رنگ براق 3- ورق کامپوزیت با طرح خاص 4- ورق کاپوزیت طرح سنگ 5- ورق کامپوزیت طرح چوب 6- ورق کامپوزیت هانی کامب 7- ورق کامپوزیت تری دی پنل . هر کدام از این ورق ها در صنایع خاص و همچنین اهداف مختلف صنعتی و تجاری مصرف دارند.

 


 

مزایای ورق کامپوزیت
اگر بخواهیم مزایای این ورق ها را به طور کلی و در یک نگاه بیان کنیم می توان گفت که این محصول تقریبا دارای ویژگی های زیر است:
•    وزن بسیار سبک 
•    قابلیت شکل دهی 
•    نصب آسان و راحت
•    مقاومت بسیار بالا در برابر قوی ترین شوینده های اسیدی
•    قابلیت بازیافت
•    عایق حرارتی بسیار مناسب (مقاوم در برابر گرما و سرمای زیاد)
•    تقریبا غیر قابل اشتعال
•    دارای روکش UV جهت محافظت از اشعه های مضر خورشید


قیمت ورق کامپوزیت
قطعا قیمت این نوع ورق نیز مانند بقیه محصولات ارتباط مستقیمی با ضخامت، طول و عرض و همچنین برند و کیفیت نوع هر ورق دارد. متاسفانه باید گفت که نوسانات بازار ارز تاثیر خیلی زیادی روی قیمت ورق کامپوزیت در هر مدل و طرحی معمولا دارد زیرا این مواد اولیه این ورق ها از خارج از کشور است.
هر چند برخی از مواد اولیه این ورق ها وارداتی است اما عمده مواد اولیه در داخل تولید می شود. ما همواره در مجموعه پرمیوم باند همواره سعی کرده ایم قیمت روز را در دسترس عموم مردم قرار دهیم. توجه داشته باشید که قیمت ورق کامپوزیت پرمیوم باند به روز آپدیت می شود و سعی کنید آخرین قیمت را از کارشناسان فروش مجموعه دریافت کنید. 

ورق کامپوزیت ایرانی یا ورق کامپوزیت خارجی؟
یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد در زمینه برند این ورق ها سوال می کنند ایرانی یا خارجی بودن این محصول است. باید گفت همانند سایر محصولات صنعتی تولید شده در دنیا، این ورق نیز در برند های مختلف و در نتیجه در کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد.
اما باید گفت که برعکس تصور بسیاری از افراد که باور دارند جنس خارجی در اکثر زمینه ها کیفیت بیشتری دارد.
حائز اهمیت است که بیان داریم به هیچ عنوان در زمینه ورق کامپوزیت آلومینیوم اینگونه نیست و اتفاقا برند های محبوب ایرانی مانند پرمیوم باند و ... از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و حتی نسبت به نوع خارجی از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

 


 

نکاتی قبل از خرید ورق کامپوزیت
قبل از خرید این محصول پیشنهاد می کنیم که حتما موارد زیر را بررسی کنید تا بهترین نتیجه ممکن از خرید را به دست آورید:
1- اولین و مهمترین فاکتور ضخامت این ورق ها است. به طور کلی قیمت ورق کامپوزیت با ضخامت آن رابطه مستقیمی دارد.
2- قبل از خرید ورق کامپوزیت حتما دقت کنید که چه برندی را تهیه می کنید چون قطعا کیفیت یک برندها متفاوت بوده و همین عامل می تواند بر روی قیمت تاثیر مستقیمی داشته باشد.
توجه داشته باشید که برخی از برند های مهم و با کیفیت در زمینه ورق آلومینیوم کامپوزیت در کشور خودمان تولید می گردد و در بعضی مواقع تحت تاثیر ارز است.

گارانتی و ضمانت نامه ورق کامپوزیت
ورق های کامپوزیت با توجه به برند و نوع پوشش رنگ معمولا از 5 سال تا 20 سال گارانتی و ضمانت می شوند، که این گارانتی شامل تغییر رنگ و تغییر شکل ظاهری ورق است. باید دقت داشته باشید که در هنگام خرید ورق کامپوزیت حتما گارانتی را از فروشنده سوال و بصورت کتبی دریافت کنید.

کسری کار ورق کامپوزیت
بسیاری از پروژه‌ها بدلیل عدم محاسبه دقیق گروه اجرایی با کسری ورق کامپوزیت مواجه میشوند که در هنگام تهیه کسری ورق کامپوزیت باید حتما به تاریخ تولید پشت ورق کامپوزیت که بصورت پرینت شده است دقت کنند و دقیقا با همان تاریخ تولید تهیه کنند در غیر اینصورت با اختلاف رنگی مواجه خواهید شد. بنابراین به این نکته مهم دقت لازم را داشته باشید.

 


 

ورق کامپوزیت ضد حریق
با توجه به آتش سوزی های اخیری که در کشور اتفاق افتاد و خسارت های زیادی که به بار آورد، سازمان آتش نشانی دستورات ویژه ای در خصوص استفاده از ورق کامپوزیت در نمای های مرتفع ابلاغ کرد. به این صورت که باید حتما از ورق کامپوزیت ضد حریق که دارای تاییدیه آتش نشانی و گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی باشد. ورق کامپوزیت ضد حریق انواع مختلف را دارد که بصورت ضد حریق b1 معمولی و ضد حریق b1 پلاس و ضد حریق نسوز تولید می شود.

انواع ورق کامپوزیت از لحاظ طرح و رنگ
ورق کامپوزیت را می توان از نظر طرح و رنگ به کلاس بندی های مختلفی تقسیم بندی کرد. 
•    ورق کامپوزیت رنگ مات 
•    ورق کامپوزیت رنگ براق 
•    ورق کامپوزیت نانو 
•    ورق کامپوزیت طرح سنگ
•    ورق کامپوزیت طرح چوب
•    ورق کامپوزیت آینه ای و خشدار 
•    ورق کامپوزیت هانی کامب
•    ورق کامپوزیت تری دی پنل
که هر کدام از این کلاس بندی ورق ها کاربرد های مختلفی دارند.

مشخصات فنی ورق کامپوزیت
ورق های کامپوزیت دارای سه لایه هستند که لایه آلومینیوم رو و پشت ورق دارای ضخامت های مختلفی هستند. ضخامت کل همه ورق های کامپوزیت جهت نمای خارجی 4 میلیمتر است. اما ضخامت آلومینیوم رویی متغیر و از 0.18 میلیمتر تا 0.5 میلیمتر است. باید دقت کنید که ضخامت آلومینیوم مناسب پروژه خود را انتخاب کنید. می توانید از کارشناسان فروش ما راهنمایی لازم را داشته باشید.

 


 

اجرا نمای کامپوزیت
اجرا نمای کامپوزیت به سه روش انجام می شود؛ روش اول بصورت روش فیکس، روش دوم بصورت روش هنگ و روش آخر بصورت روش اچ و ال است که هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند. باید دقت کنید که کدام روش اجرایی مناسب پروژه شما است که بعد از نصب دچار مشکلاتی نشوید. اگر می خواهید اجرا به روش اصولی داشته باشید ما پیشنهاد اجرا به روش فیکس را می کنیم زیرا که از لحاظ آب بندی نسبت به سایر روش های اجرایی بهتر انجام می شود و خروجی کار بهتر خواهد بود.

نتیجه گیری 
اگر قصد استفاده از ورق کامپوزیت در نمای ساختمان یا تابلو مغازه خود دارید، می توانید برای اطلاع از ورق مناسب پروژه خود با شماره های 09120318766 و یا 09170555715 تماس حاصل کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید ورق کامپوزیت اطلاعات و آگاهی خود را در خصوص ورق کامپوزیت و نمای کامپوزیت بالا ببرید تا بتوانید خرید مطمئن و مناسبی داشته باشید. 

نظرات : 0

ثبت نظر

92444