۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

مهرداد بختیاری مدیرعامل سابین تجارت آریا شد

ICTPRESS - هیات مدیره هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ایران زمین (جامپ) در حکمی، مدیرعامل شرکت سابین تجارت آریا را معرفی کرد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی جهان ارقام پارس، در مراسمی که روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲، در ساختمان مرکزی جامپ با حضور هیات مدیره برگزار شد، مهرداد بختیاری در حکمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سابین تجارت آریا منصوب شد و از زحمات اصغر باباپور در دوران مدیریت این شرکت قدردانی به عمل آمد.

مهرداد بختیاری دانش‌آموخته دانشگاه علامه طباطبائی و دارای مدرک کارشناسی حسابداری است؛ وی پیش از این مشاور مدیرعامل هلدینگ جهان ارقام پارس (جامپ) بود و سوابق اجرایی از جمله مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان (ایران خودرو)، مدیرعاملی شرکت هواپیمایی صافات، ریاست هیات مدیره تالار بورس ایرانیان، ریاست هیات مدیره شرکت آرمان وفاداری آریا، قائم مقامی مدیرعامل شرکت کارسان (توسعه حمل  و نقل عمومی)، معاونت مالی، پشتیبانی و منابع انسانی در هلدینگ جهان ارقام پارس، شرکت هواپیمایی تهران، شرکت پرداخت نوین آرین، شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو، شرکت کوفرد (لوازم خانگی ناسیونال)، شرکت پارس سازه (هلدینگ غدیر)، سرپرستی حسابرسی سازمان حسابرسی و بنیاد مستضعفان را در کارنامه خود داشته است.

در این مراسم بر توسعه فعالیت های این شرکت در حوزه کسب و کار و افزایش سهم بازار با تکیه بر چابک‌سازی و رشد بهره‌وری با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد تاکید شد.

 

 

فعالیت سابین تجارت آریا با هدف ارائه راهکارهای نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه سرویس‌های روزآمد پرداخت الکترونیک از جمله فروش، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان و ارائه درگاه‌های پرداخت اینترنتی و موبایلی است.

بر اساس این گزارش، شرکت سابین در کنار دیگر شرکت های هلدینگ جهان ارقام پارس (بازوی فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ایران زمین)، فعالیت می کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

34500