۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

وام فوری ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن

ICTPRESS - آیا از وام فوری 50 میلیون تومانی و نحوه دریافت آن چیزی می‌دانید؟ احتمالا پاسختان این است که پروسه دریافت تمام وام‌ها ممکن است چندین ماه طول بکشد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در اینجا می‌خواهیم وامی را به شما معرفی کنیم که روند دریافت آن کمتر از یک هفته طول می‌کشد. حتی می‌توانیم با جرات ادعا کنیم که اگر در روند ثبت نام خود سرعت عمل داشته باشید، این مدت ممکن است بسیار کمتر نیز شود. وامی که از آن صحبت می‌کنیم وام 50 میلیون تومانی دیجی‌پی است.

 

وام دیجی‌پی وامی که همه می‌توانند آن را دریافت کنند

از وام دیجی‌پی به عنوان یک وام فوری یاد می‌شود؛ زیرا همانطور که گفتیم پروسه دریافت آن بسیار سریع است. اما در کنار فوری بودن، ویژگی خوب دیگر این وام، امکان دریافت آن برای همه افراد 18 تا 70 ساله است. بنابراین اگر در این رنج سنی هستید می‌توانید به دریافت وام 50 میلیون تومانی امیدوار باشید. به شرط آنکه فاقد ویژگی‌های زیر باشید:

سابقه مالی شما بدون مشکل باشد. یعنی نباید دارای چک برگشتی یا بدهی‌های بانکی باشید

  • نباید ضمانت افراد بد حساب را بر عهده گرفته باشید
  • حالا چگونه وام فوری 50 میلیون تومانی را دریافت کنیم؟

همانطور که گفتیم نحوه دریافت وام بسیار سریع است. اما در کنار سرعت بالا، نحوه دریافت وام نیز بسیار آسان است. برای دریافت وام، بهترین روش، استفاده از اپلیکیشن دیجی‌پی است. برای دریافت وام با اپلیکیشن دیجی‌پی، در گام اول باید آن را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب اپلیکیشن و ثبت نام در آن، باید گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید. خرید اقساطی یا وام خرید اقساطی شامل چندین مبلغ مختلف است.

حداقل این وام، 10 میلیون تومان و حداکثر آن 50 میلیون تومان است. بعد از انتخاب مبلغ 50 میلیون تومان، باید اطلاعات لازم و مدارک درخواستی را ارائه دهید. مدارک لازم برای دریافت این وام شامل چک بنفش یا سفته الکترونیکی است.

جالب آنکه این وام نیازی به ضامن نیز ندارد. بعد از ارائه اطلاعات و مدارک، کارشناسان دیجی‌پی به بررسی صحت و سقم اطلاعات و مدارک شما می‌پردازند تا نتیجه بررسی مشخص شود. در نهایت در صورت تائید مدارک، وام 50 میلیون تومانی به حساب شما واریز می‌شود. البته به خاطر داشته باشید که این وام، مختص خرید کردن است. یعنی امکان برداشت نقدی آن وجود ندارد.

 

نوبت هم که باشد، نوبت خرید است

بعد از آنکه وام به حساب شما وارد شد می‌توانید خرید خود را آغاز کنید. اکنون سوال این است که با توجه به آنکه امکان برداشت نقدی اعتبار وجود ندارد، چگونه می‌توانیم خرید کنیم. پاسخ این است که برای خرید باید به سایت‌ها و فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی مراجعه کنید. این سایت‌ها و فروشگاه‌ها بسیار متنوع هستند و هر محصولی که بخواهید می‌توانید در آنها بیابید. از طلا و جواهرات گرفته تا انواع خوراکی‌ها، لوازم دیجیتال و... حتی می‌توانید خدمات تفریحی و گردشگری خود را نیز به صورت قسطی خریداری کنید.

 

روش‌های دیگر برای دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی

علاوه بر اپلیکیشن دیجی‌پی، دو روش دیگر نیز برای دریافت وام فوری وجود دارد. روش اول که تقریبا مشابه روش دریافت با اپلیکیشن است، مراجعه به سایت دیجی‌پی است. این روش تفاوت چندانی با اپلیکیشن ندارد. کافیست از طریق اتصال اینترنتی وارد سایت دیجی‌پی شوید و خرید اقساطی را انتخاب کنید. روش دوم نیز مراجعه حضوری به بانک است. دیجی‌پی، سه شعبه بانکی را جهت ثبت نام شما متقاضیان وام فوری در نظر گرفته است که با توجه به موقعیت مکانی خود می‌توانید از شعب حضوری استفاده کنید.

 

نحوه بازپرداخت اقساط

بازپرداخت اقساط، یک ماه بعد از دریافت آن آغاز می‌شود. دیجی‌پی گزینه‌های زیادی را برای نحوه بازپرداخت اقساط در نظر گرفته است و در واقع در این زمینه انعطاف زیادی به خرج داده است. در رابطه با بازپرداخت وام 50 میلیون تومانی نیز سه گزینه پرداخت 9، 12 و 18 ماهه در نظر گرفته شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

35874