۱۴۰۳ شنبه ۰۲ تیر

تعمیر یخچال چند روز طول میکشد

ICTPRESS - یخچال یکی از لوازم بسیار مهم و ضروری در هر خانه‌ است که وظیفه حفظ و سلامتی مواد غذایی را برعهده دارد. با گذشت زمان ممکن است این وسیله دچار مشکلاتی نظیر خنک نشدن، نشتی آب، نرسیدن برق به آن، برفک زدن زیاد از حد و غیره شود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، با توجه به اینکه یخچال جزو حیاتی‌ترین وسایل هر خانه محسوب می‌شود، در صورت بروز هر مشکلی باید آن را در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کرد.

در این راستا تعمیرکاران بسیار زیادی در حال ارائه خدمت به افراد هستند. مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی دکتر ساید با کادری مجرب و ماهر، یکی از این مراکز است که خدمات شایسته‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با مشکلاتی که ممکن است برای یخچال پیش آید آشنا کنیم و شما را برای پی بردن به پاسخ سوال تعمیر یخچال چند روز طول میکشد راهنمایی کنیم.

 

چه زمانی یخچال شما نیاز به تعمیر دارد؟

همانطور که در قسمت قبلی نیز به ذکر آن پرداختیم، یخچال یکی از مهمترین و مصرفی‌ترین لوازم موجود در هر خانه‌ای به‌شمار می‌آید. این وسیله ممکن است با گذشت چند سال دچار مشکل شده، کارایی خود را از دست بدهد و نیازمند تعمیر شود. اما زمانی باید یخچال فریزر خود را تعمیر کنید که مشکلاتی نظیر موارد زیر برای آن پیش آمده است.

۱. شکستن لولا یا قفل درب یخچال

۲. سوخته شدن پنل یخچال

۳. سوراخ شدن بدنه فریزر از داخل

۴. خالی شدن گاز یخچال

۵. یخ نزدن فریزر

۶. سر و صدای غیر طبیعی از یخچال

۷. خراب شدن ترموستات

خنک نشدن، روشن نشدن، شکسته شدن نوار دور درب و غیره از دیگر مواردی هستند که در هنگام بروز آنها باید یخچال خود را به یک تعمیر کار نشان داد. مجموعه دکتر ساید با در اختیار داشتن تکنسین‌های باتجربه و متخصص در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود بوده، چنانچه یکی از لوازم خانگی شما نظیر یخچال دچار مشکل شد می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید.

این مرکز مفتخر است که با کادری متخصص و کار آزموده نمایندگی برندهای مطرح دنیا را در اختیار داشته و در این رابطه خدمات ارزنده ای را ارائه دهد. شما می‌توانید برای تعمیر یخچال وایت هاوس در کوتاهترین زمان ممکن به این سایت مراجعه کنید.

 

علت خرابی یخچال چیست؟

با توجه به اینکه وجود یخچال در هر خانه‌ای بسیار حیاتی و لازم است، به محض پیدا شدن ایراد در آن، هر چه سریع‌تر باید فکری به حال سرویس و تعمیر آن کنید. این نوع وسایل می‌توانند به دلایل مختلفی دچار خرابی شوند که در ادامه مقاله تعمیر یخچال چند روز طول میکشد به بررسی تعدادی از آنها خواهیم پرداخت. برخی از مهمترین دلایل خرابی یخچال عبارتند از:

  • روشن نشدن یخچال: بروز این مشکل می‌تواند به دلیل تنظیم نبودن کنترلر، نرسیدن برق به آن، خرابی فن کمپرسور یا خرابی کمپرسور یخچال اتفاق بیفتد. برای حل این مشکل باید هر کدام از این قطعات را مورد بررسی قرار داد تا از علت روشن نشدن یخچال اطمینان حاصل کنید.
  • نرسیدن برق به یخچال: گاهی اوقات ممکن است برق به درستی به یخچال نرسد. برای رفع این مشکل باید ولتاژ مورد نیاز یخچال را تامین کنید.
  • پریدن فیوز: در واقع این نوع مشکل در یخچال معمولا زمانی پیش می‌آید که ولتاژ برق پایین باشد یا اینکه مقدار بیشتری از بار در مدار وجود داشته است.
  • خنک نکردن یخچال: یکی از رایجترین مشکلاتی که برای یخچال می‌تواند اتفاق بیفتد خنک نشدن یخچال است. دلایل مختلفی نظیر زیاد شدن برفک یخچال، خرابی واشر درب آن، نشتی مایع مبرد و رطوبت زیاد محیط می‌تواند موجب خنک نشدن یخچال شود.
  • برفک زدن زیاد یخچال: برفک زدن یخچال در حقیقت یک امر طبیعی است. با این وجود اگر در کوتاه مدت شاهد برفک زیاد در این وسیله شدید، باید آن را به یک تعمیر‌کار نشان دهید. از جمله دلایل برفک زدن زیاد از حد یخچال می‌توان به تنظیم نبودن یخچال و همچنین باز ماندن زیاد درب آن اشاره کرد.
  • سر و صدای بیش از اندازه یخچال: این مورد می‌تواند به دلیل ایجاد مشکل در تشتک تخلیه یخچال در زمان ارتعاشات یا تراز نبودن آن به وجود آید.

در صورت مشاهده هر کدام از این مشکلات می‌توانید با مرکز تخصصی لوازم خانگی دکتر ساید تماس حاصل کنید. این مجموعه نمایندگی برندهای مطرحی نظیر جنرال الکتریک، مابه، وایت هاوس و غیره را در تهران برعهده دارد. برای تعمیر یخچال فریجیدر نیز می‌توانید با این مرکز تماس حاصل کنید.

 

C__Users_rayangostar_Desktop_865Refrigerator.jpeg

 

نکاتی که در هنگام سرویس یخچال باید مورد توجه قرار بگیرد

در ادامه بحث تعمیر یخچال چند روز طول میکشد باید بگوییم که، اگر سرویس و عیب‌یابی یخچال به طور منظم و هرسال صورت پذیرد، و پس از عیب‌یابی مشکلات احتمالی برطرف شوند، یخچال شما هرگز خراب نشده و هزینه‌ای به بار نیاورده و عمر آن افزایش می‌یابد. در ادامه مواردی را که در هنگام سرویس یخچال باید به آن توجه کنیم را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • در هنگام سرویس کردن یخچال فریزر، همه اتصالات موتور، لوله ها و شبکه انتقال گاز خنک‌کننده و همچنین میزان گاز درون لوله‌ها باید مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز تعمیر شوند.
  • نوار دور لولاها و در بررسی شود تا گم نشده باشد.
  • توجه کنید که مایع خنک‌کننده از در نشت نکند.
  • سطح ارتعاش و صدای موتور در حین کار آزمایش شود.
  • به هیچ عنوان تعمیر و عیب‌یابی یخچال خود را به تعمیرگاه‌های معمولی و غیر مجاز نسپارید.

یخچال پروفایل از جمله زیرمجموعه‌های برند جنرال الکتریک است که شهرت جهانی داشته و با رشد بازار آن در کشورهای مختلفی نظیر ایران، مشکلاتی مانند کمبود نمایندگی نصب، راه اندازی و تعمیر را با خود به همراه آورد. مجموعه دکتر ساید با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در تهران بر عهده دارد. در صورت بروز هر نوع مشکل در این وسیله میتوانید با مشاورین این مجموعه تماس حاصل کنید.

 

تعمیر کردن یخچال در مجموعه دکتر ساید چقدر طول میکشد؟

پس از انجام تماس با مرکز تخصصی لوازم خانگی دکتر ساید، نزدیکترین تعمیرکار در محل مورد نظر حاضر شده و بلافاصله بعد از تشخیص ایراد به وجود آمده، شروع به ارائه دادن خدمات می‌کند. معمولا برای تعمیرات جزئی نظیر تعویض نوار دور درب یخچال، تعویض کابل، تعویض فیلتر و غیره کمتر از یک ساعت زمان لازم است.

برطرف کردن نشتی گاز، تعویض و تعمیر آن زمان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. در کل برای پاسخ دادن به سوال تعمیر یخچال چقدر طول میکشد؟ باید گفت: اگر از طریق مجموعه دکتر ساید اقدام به تعمیر وسیله خود کنید، عیب یابی، سرویس و تعمیر یخچال شما چه نو و یا قدیمی باشد، در همان روز و کمتر از دو ساعت انجام می‌شود. برای کسب آگاهی از هزینه خدمات دکتر ساید می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

99562