۱۴۰۳ سه شنبه ۲۹ خرداد

استقبال خیره‌کننده از الکام‌استارز ۱۴۰۳

ICTPRESS - مدیر الکام استارز گفت: خوشبختانه استقبال از الکام‌استارز ۱۴۰۳ خیره‌کننده بوده است؛ این استقبال هم از طرف مجموعه‌های بزرگ و هم مجموعه‌های کوچک‌تر و نوپا صورت گرفته است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ در تیرماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد و از جمله بخش‌های نمایشگاه ۱۴۰۳، الکام‌استارز است.

آرش برهمند مدیر الکام‌استارز درخصوص استقبال مجموعه‌های مختلف برای حضور در رویداد ۱۴۰۳ گفت: با توجه به این استقبال، امیدواریم علاوه بر سالن‌های 8 و9، سالن‌های 10 و 11 را هم به الکام‌استارز اضافه کنیم. مجموعه‌های بزرگ اقتصادی نیز بازوهای نوآوری خود را به الکام‌استارز ۱۴۰۳ آورده‌اند.

وی افزود: در خصوص جذب مخاطب، ما سعی داریم علاوه بر حضور مخاطبان همیشگی نمایشگاه الکامپ که حدود 100 هزار نفر را در برمی‌گیرد، پای مخاطبان جدید را نیز به نمایشگاه باز کنیم. در نظر داریم پس از اتمام فرایند ثبت‌نام، اطلاع‌رسانی درخصوص فعالیت‌های محتوایی را آغاز کنیم. این بخش با برگزاری رویداد مسابقات استارتاپی_الکام‌پیچ از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود. در روزهای آتی نیز اطلاعات سخنرانی‌هایی که در الکام‌استارز و در قالب الکامپ تاک انجام خواهد شد، منتشر می‌شود. در ابتدای هفته آینده نیز اطلاع‌رسانی پیرامون بخش مسئولیت اجتماعی نمایشگاه الکامپ در قالب برنامه توانتک صورت خواهد گرفت. در کنار این سه مورد، در حال نهایی کردن بخش جذب سرمایه نمایشگاه با عنوان «اتاق سرمایه» هستیم. امیدواریم در این بخش با یکی از پلتفرم‌های بزرگ کشور همکاری داشته باشیم. این چهار مورد، مجموعه بخش‌های محتوایی الکام‌استارز امسال خواهند بود.

وی همچنین گفت: برای هر روز از الکام‌استارز، یک تم در نظر گرفته شده است. این تم‌ها عبارت است از «زنان»، «گیم»، «صنایع بزرگ» و «ارتباط تشکل‌های صنفی و مجموعه‌های استارتاپی». با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای الکام‌استارز، بنظرم هیجان فوق‌العاده‌ای پشت درهای الکام‌استارز امسال وجود دارد و امیدوارم بتوانیم نهایت استفاده را از آن ببریم.

نظرات : 0

ثبت نظر

42886