۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

مدیر عامل«نوترا» منصوب شد

ICTPRESS - محمد فرجود، مدیرعامل «نوترا»، هلدینگ  سرمایه‌گذاری تازه تأسیس گروه «صبا ایده» شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شرکت مدیریت سرمایه «صبا ایده» با نام تجاری «نوترا»، هلدینگ سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار گروه صبا ایده است که با تمرکز بر اقتصاد دیجیتال و فناوری‌های نوین فعالیت می‌کند.

محورهای اصلی فعالیت هلدینگ «نوترا» شامل سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، مشارکت با بازیگران زیست بوم‌ نوآوری، توسعه فناوری‌های نوین و نیز فعالیت در بازارهای بین‌المللی با محوریت کسب و‌کارهای فناوری محور است.

گروه صبا ایده شامل مجموعه‌‌های فیلیمو، آپارات، فیلیمو مدرسه، صباویژن و سینماتیکت است که با تاسیس هلدینگ «نوترا» به دنبال توسعه حوزه فعالیت‌های خود به سایر بخش‌های زیست بوم فناوری و نوآوری است.

همکاری نوترا با استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور از طریق شرکت ایده ونچرز انجام می‌شود که بازوی تخصصی سرمایه‌گذاری خطرپذیر این هلدینگ است. حوزه‌های اصلی فعالیت این هلدینگ، شامل حوزه رسانه و سرگرمی، فین تک، هوش مصنوعی، سلامت و سبک زندگی، آموزش و بازاریابی و تبلیغات خواهد بود.

محمد فرجود دانش آموخته مدیریت اجرایی(MBA) دانشگاه صنعتی شریف و دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه تربیت مدرس است که در سوابق خود سمت‌هایی مانند مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا)، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مدیرکل کسب و کار سازمانی ایرانسل، مدیر کل بازاریابی رایتل، رئیس کمیسیون شهر هوشمند کلان‌شهرهای کشور و رئیس کمیسیون بانکداری دیجیتال سازمان نصر تهران را دارد.

نظرات : 0

ثبت نظر

85522