۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر

کد تخفیف نت افراز، فرصتی استثنایی برای خرید ارزان هاست

ICTPRESS - هاست و سرور مناسب اولین قدم برای داشتن سایت، فروشگاه یا هر نوع کسب و کار اینترنتی است. نت افراز یکی از شناخته شده ترین سایت‌ها در این حوزه است که به کاربران خود امکان خرید ارزان با کد تخفیف نت افراز را می‌دهد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، هاست و سرور مناسب اولین قدم برای داشتن سایت، فروشگاه یا هر نوع کسب و کار اینترنتی است. شرکت‌های زیادی برای خرید خدمات میزبانی سایت وجود دارند و شما برای دریافت بهترین خدمات، باید شرایط، قیمت و امکانات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. نت افراز یکی از شناخته شده ترین سایت‌ها در این حوزه است که به کاربران خود امکان خرید ارزان با کد تخفیف نت افراز را می‌دهد. این در حالی است که از نظر کیفیت خدمات و توجه به نیاز مشتریان، نت افراز جزء بهترین‌ها است.

 

قیمت هاست نت افراز با تخفیف ویژه

میزان منابع و امکانات لازم برای میزبانی هر سایت با دیگری متفاوت است. به همین دلیل هم پلن‌های میزبانی نت افراز یا هر سایت هاستینگ دیگری، با همدیگر فرق دارند. بدیهی است که هرچه سایت شما بزرگتر و دارای کاربران بیشتری باشد، به منابع بیشتری برای میزبانی نیاز داشته و باید هزینه بیشتری هم بپردازید. از طرف دیگر، اگر سایت شما کوچک یا تازه تأسیس باشد، لزومی ندارد که هزینه زیادی برای آن صرف کنید و با یک مبلغ مختصر می‌توانید همه نیازهای کاربران را برطرف کنید. در نتیجه، نت افراز و دیگر سایت‌های هاستینگ با در نظر گرفتن این موارد، پکیج‌های خدماتی مختلف با قیمت‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرند. خلاصه این موارد در جدول زیر ذکر شده است. دقت داشته باشید که این قیمت‌ها بدون در نظر گرفتن تخفیف است و در صورت به کار بردن کد تخفیف، مبلغی که پرداخت می‌کنید، کمتر خواهد شد.

 

 

لازم به ذکر است که در هر کدام از موارد زیر، چندین پکیج مختلف با عنوان‌های برنزی، نقره ای، طلایی و الماس وجود دارد. این پلن‌ها در مواردی مانند فضای هاست، تعداد دامنه، حداکثر بازدید، پهنای باند و ... با یکدیگر متفاوت اند. به طور کلی، پلن اقتصادی نت افراز برای سایت‌های کاری با هزینه کم و برنامه‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس مناسب است. پلن استاندارد هم مناسب برنامه‌های تولید محتوا و میزبانی چندین سایت در یک هاست است. برا سایت‌های پربازدید و نیازمند سیستم سخت افزاری قوی هم، پلن حرفه ای پیشنهاد می‌شود. شما به راحتی و با مقایسه پلن‌های مختلف در عین در نظر داشتن شرایط و نیازهای سایت خود می‌توانید بهترین پلن را برای میزبانی سایت خود انتخاب کنید.

 

بیشترین کد تخفیف نت افراز برای خرید هاست

تا اینجا به طور کامل با برنامه‌های میزبانی نت افراز و بازه قیمت آن‌ها آشنا شدید. نکته ای که باید مد نظر قرار دهید، ضروری بودن این هزینه است. به عبارت دیگر، برای داشتن هر نوع سایت و کسب و کار اینترنتی، چاره ای به جز پرداخت این مبالغ ندارید. به همین دلیل هم بهتر است تا حد امکان مبلغ پرداختی خود را کاهش دهید. راحت ترین روش برای این کار هم دریافت کد تخفیف نت افراز است.

 

کد تخفیف 12 درصدی نت افراز

کد تخفیف 12 درصدی نت افراز یکی از بهترین آفرهای این سایت برای کاهش هزینه‌های میزبانی است. این تخفیف سقف خاصی ندارد. به عبارت دیگر، فرقی ندارد که ارزانترین یا گران ترین پلن میزبانی را خریداری کنید. در هر حال، 12% از مبلغ خرید شما کاهش پیدا خواهد کرد. برای دریافت این تخفیف کافیست کوپن UC772FOH را روی سفارش اول یا غیر اول خود اعمال کنید.

 

کد تخفیف نت افراز ابزار وردپرس

اگر سایت وردپرسی دارید، می‌توانید هاست مناسب آن را با کد تخفیف نت افراز خریداری کنید. با به کار بردن کد UC780YMS هم تخفیف خوبی می‌گیرید و هم خیالتان از آپتابم سایت، بکاپ خودکار، ارتقا سرویس و امنیت آن راحت خواهد بود.

 

کد تخفیف نت افراز هاست اروپا

اگر تمایل داشته باشید از هاست‌های نت افراز با لوکیشن اروپا استفاده کنید، استفاده از کد تخفیف UC328IIZ به شما توصیه می شود. این کد تخفیف 10 درصد از هزینه‌های شما را کاهش داده و همه خدمات میزبانی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

کد تخفیف نت افراز دامنه
کد تخفیف نت افراز برای خرید با تمدید دامنه هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. با اعمال کد UC132EXS می توانید فرایند ثبت، تمدید یا انتقال دامنه خود با هر پسوندی را با 10 درصد تخفیف بیشتر انجام دهید. در نظر داشته باشید که در صورت خرید پلن هاستینگ یک ساله، یک دامنه رایگان به شما تعلق می‌گیرد.

 

سرویس میزبانی ابری با کد تخفیف پارس پک

 

کد تخفیف نت افراز، فرصتی استثنایی برای خرید ارزان هاست.


حتماً می‌دانید که سرورهای ابری امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و به دلیل برخورداری از مزایای متعدد مانند هزینه پایین، به انتخاب بسیاری از افراد و کسب و کارها تبدیل شده اند. پارس پک یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی برای خرید سرور ابری و مجازی است. سرویس‌های مجازی اشتراکی برای سایت‌های کوچک و هاست‌های اختصاصی مناسب سایت‌های بزرگ با بازدید بالا هستند. علاوه بر این، امکان خرید هاست دانلود برای سایت‌هایی با ترافیک بالا و همچنین امکان خرید دامنه و گواهی ssl هم در این سایت فراهم شده است.

یکی از مهم ترین مزیت‌های پارس پک، هاست رایگان آن است. این مجموعه امکانی را فراهم کرده است که با استفاده از آن می‌توانید یک نسخه از وبسایت خود را بدون پرداخت هزینه به طور کامل روی سرور ابری میزبانی کنید. به این ترتیب، فرصت ارزیابی خدمات را داشته و می‌توانید با اطمینان بیشتر پلن میزبانی ابری را خریداری کنید. علاوه بر این، هاست‌های پارس پک امکان ارتقا خودکار دارند. به عبارت دیگر، با رشد سایت و افزایش میزان بازدید آن، به منابع بیشتری نیاز پیدا کنید. سپس به راحتی و از طریف پنل کاربری خود می‌توانید این موارد را افزایش دهید.

نکته بسیار مهم درباره پارس پک نوع ارائه خدمات آن است. در پارس پک برخلاف بقیه سایت‌ها، پلن‌های میزبانی از پیش تعیین شده برای خرید وجود نداشته و شما می‌توانید همه جزئیات خدمات را خودتان مشخص کنید. برای مثال، هنگام خرید هاست ابری می‌توانید فضا، هسته‌های پردازشگر، رم، موقعیت مکانی هاست، مدت زمان و نوع کنترل پنل را انتخاب کنید. حداقل مبلغ ماهانه 60 هزار تومان و حداکثر آن 795 هزار تومان است. البته که با اعمال کد تخفیف پارس پک، مبلغ نهایی قابل پرداخت شما کمتر خواهد شد.

 

کد تخفیف هاست پارس پک

برای خرید هر نوع هاست از پارس پک می‌توانید کد تخفیف FC2020HRY را به کار برده و 5 درصد تخفیف بیشتر بگیرید. البته، این کد تخفیف فقط روی پلن‌های سه ماهه و بیشتر فعال است.

 

کد تخفیف سرور پارس پک

برای خرید انواع سرور ابری، اختصاصی و مجازی هم می‌توانید از پارس پک تخفیف بگیرید. اگر قصد خرید سرور اختصاصی دارید باید کد 2020KJG را برای کاهش هزینه‌ها به کار ببرید. برای سرور مجازی هم کد تخفیف FC1020KJG فعال است. مبلغ هر کد هم 5 درصد بوده و روی تمام پنل‌ها قابل استفاده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

91889